adexo3
۱۴۲۲۴۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خواجه‌وند: اسپانسر پرسپولیس تغییر نمی‌کند

سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بحث تغییر اسپانسر وجود ندارد و نمی‌دانم چرا چنین بحثی به راه افتاده است.

خبرگزاری فارس: مهدی خواجه‌وند در مورد اینکه قرار بود شب گذشته در جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس چه مواردی مطرح شود، گفت: قرار بود که در مورد اسپانسر باشگاه و شکل همکاری اسپانسر و باشگاه صحبت کنیم اما به خاطر ترافیک سنگین و کمی ناهماهنگی جلسه هیئت مدیره لغو شد. اسپانسر تا آخرین تعهد خود به خوبی عمل کرده و ما انتظار داریم این عملکرد تداوم داشته باشد ولی در آخرین مورد یعنی پاس شدن چک این اتفاق صورت نگرفت.

وی درباره شایعه تغییر اسپانسر پرسپولیس ادامه داد: چنین چیزی وجود ندارد و اسپانسر هم تا امروز به تعهداتش عمل کرده است. من نمی‌دانم چرا چنین صحبت‌هایی مطرح می‌شود.

وی درباره اینکه چرا انتخاب مدیرعامل پرسپولیس به تعویق افتاده خاطرنشان کرد: ما شب گذشته ۵ نفر بودیم و برای تصمیم گیری حدنصاب لازم را داشتیم اما ترجیح دادیم تا آقایان سلیمی و مونسان هم در جلسه حضور داشته باشند البته آقای سلیمی که در سفر حج است. به خاطر همین انتخاب مدیرعامل به زمانی موکول شد که این عزیزان هم حضور داشته باشند.

سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: من نگفته بودم که دوشنبه شب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام می‌شود اما قرار بود صحبت‌هایی در این مورد انجام شود که این اتفاق رخ نداد.

خواجه وند درباره اینکه گفته می شود خادم در انتخاب های هیات مدیره پرسپولیس اعمال نظر می کند اظهار داشت: خادم به عنوان معاون وزیر همیشه به ما کمک فکری می‌کند و حتی بحث‌ها و حواشی باشگاه را با صحبت‌هایش جمع می‌کند. واقعا مدیریت خادم به کمک باشگاه پرسپولیس آمده است. البته مساله ورود آقای خادم به مسائل باشگاه پرسپولیس باید ببینیم در چه موردی است، ایشان در قالب معاون وزیر شأن دارد و این شأن به ما کمک می‌کند اما در مورد مساله خصوصی‌سازی دخالتی ندارد. بازهم می‌گویم ورود خادم به مسائل ما کمک می‌کند و من از اینکه او گاه به کمک باشگاه می‌آید بسیار خوشحالم، هیئت مدیره از راهکارهای خادم کمک گرفته البته این کار مشاوره است نه دخالت چون تعریف هر کدام از این دو مورد با هم فرق می‌کند.

وی درباره آخرین وضعیت خصوصی‌سازی باشگاه استقلال و پرسپولیس هم گفت: در زمان انتخاب هیئت مدیره ۸ دستور به هیئت مدیره اعلام شد که یکی از آنها تدارک مقدمات انتقال باشگاه به بخش خصوصی است. ما هم درصدد هستیم با توجه به جلسه‌ای که شب گذشته با اعضای کمیسیون اصل ۹۰ داشتیم بحث خصوصی‌سازی را پیش ببریم.

خواجه وند درباره وضعیت طلبکاران والیبالیست از پرسپولیس هم ادامه داد: ما طلبکاران زیادی داریم که یکی از آنها والیبالیست‌ها هستند اما واقعیت این است که باشگاه با محدودیت بودجه مواجه است ما نمی‌خواهیم به این بحث با نگاه حقوقی نگاه کنیم بلکه می‌خواهیم با کدخدامنشی موضوع حل شود. البته توقیف اموال و کارهایی از این دست ایراد ندارد اما ما دوست داریم با مذاکره کار را پیش ببریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج