اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۵۰۸۰۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نادر باقری جواب قلیچ را داد

پس از اینکه وحید قلیچ مربی گلرهای اسبق پرسپولیس علیه مربی دروازه بان های کنونی این تیم موضع گرفت، نادر باقری دست از سکوت برداشت و جواب قلیچ را داد.

خبر آنلاین: همین یکی، دو روز پیش بود که وحید قلیچ دروازه بان و مربی گلرهای اسبق پرسپولیس به خاطر گل بدی که سوشا مکانی مقابل گسترش فولاد دریافت کرد، تقصیرات را به گردن مربی گلرهای کنونی تیم انداخت و در مصاحبه ای تند با یکی از خبرگزاری ها، نادر باقری را مقصر ضعف گلرهای تیم به هواداران معرفی کرد. اما نادر باقری پس از یک روز سکوت کامل، بالاخره به حرف آمد و جواب قلیچ را داد.

او به ما گفت: کارنامه فنی و اخلاقی من مشخص است، هرگز به هیچ یک از بزرگ تر ها و پیشکسوتانم بی احترامی نکرده ام و هرگز نخواستم کسی را برنجانم اما شرایط به گونه ایست که برخلاف میل باطنی، مجبور به جواب دادن هستم.

باقری اضافه کرد: وحید قلیچ از من انتقاد کرده و گفته کار من به اندازه کافی خوب نبوده اما من از ایشان می خواهم در این مورد حرفی نزنند. بهتر است هر کسی دلش می خواهد حرف بزند به غیر از این یک نفر! انگار آقای قلیچ از خاطرشان رفته که خودشان چه کیفیتی در پرسپولیس داشتند. مثل اینکه از یادشان رفته پرسپولیسی ها از دست این آقا چه می کشیدند.

مربی دروازه بان های پرسپولیس سپس به ذکر خاطره ای پرداخت و گفت: در اواخر دهه ۶۰ بود که در یک بازی، پرسپولیس باید حریفش را شکست می داد اما در دقیقه ۸۰ همین آقای قلیچ یک گل لایی دریافت کرد. همان گل باعث باخت پرسپولیس و آبروریزی شد. در آن سال علی پروین که سرمربی تیم بود از قلیچ و بهروز سلطانی به صورت یک بازی در میان استفاده می کرد اما وقتی قلیچ چنین گل بدی دریافت کرد، همه طرفداران پرسپولیس، پروین را التماس می کردند دیگر به قلیچ بازی ندهد و همین اتفاق هم افتاد. پروین حتی مجبور شد در مصاحبه ای بگوید نقطه ضعف قلیچ این است که خیلی دیر، گرم می شود! به هر حال هر دروازه بانی گل بد دریافت می کند. بزرگ ترین دروازه بان های تاریخ هم چنین وضعیتی داشته اند و گل بد خوردند اما مگر می شود با یک گل، یک دروازه بان که بر روی او سرمایه گذاری های زیادی صورت گرفته را نابود کرد؟ من منتظر انتقاد هر کسی بودم به غیر از شخص قلیچ.

باقری همچنین گفت: شاید منظور قلیچ از انتقادهای بی موقع این است که در آستانه دربی، تیم را به حاشیه ببرد و به نفع استقلال کار کند. اگر ایشان پرسپولیسی بود، وضعیت را می سنجید و چنین رفتاری نداشت. اگر وحید قلیچ پرسپولیسی بود، این طور صحبت نمی کرد آن هم در شرایطی که ما باید هفته بعد با استقلال بازی کنیم. من باز هم تاکید می کنم درست نیست پرسپولیسی ها مقابل هم بایستند، ما باید کنار هم باشیم و دست به دست یکدیگر بدهیم تا تیم از این وضعیت خود خارج شود نه اینکه با صحبت علیه هم، جو را آشفته تر کنیم. این مساله به ضرر پرسپولیس و پرسپولیسی ها خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج