adexo3
۱۵۳۴۶۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بیک‌زاده‌: دربـی کری خواندن نـدارد!

بیک زاده می گوید ایران در جام ملت های آسیا یکی از مدعیان خواهد بود.

خبر آنلاین: این روزها با وجود در پیش بودن بازی دوستانه ایران با کره‌جنوبی تمام اخبار و توجهات معطوف به دربی حساس هفته آینده استقلال با پرسپولیس شده چون اخبار و حاشیه‌های بازی دو رقیب دیرینه پایتخت برای طرفداران دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. همین بهانه خوبی بود تا با هاشم بیک‌‌زاده مدافع ملی‌پوش استقلال تماس بگیریم و نظر او را پیرامون اردوی تیم‌ملی، مصدومیت کهنه‌‌اش، بازی با کره‌جنوبی و دربی هفته آینده جویا شویم.

بعد از دعوت شدن تو به اين اردو، باشگاه استقلال اعتراضاتي داشت اما تو در جمع ملي‌پوشان حاضر شدي.

نمي‌دانم شايد به خاطر مصدوميتي بود كه در اين هفته‌ها اجازه بازي كردن براي استقلال را از من گرفت اما با هماهنگي‌هاي ايجاد شده اين مشكل حل شد و من هم در اردو حاضر شدم و در اين چند روز به صورت اختصاصي كار كردم تا بهبودي كامل خودم را به‌دست بياورم. الان هم يكي، دو روزي مي‌شود كه كار با توپ را در كنار ساير ملي‌پوشان آغاز كرده‌ام و هيچ مشكلي هم ندارم.

پس مي‌تواني جلوي كره بازي كني؟

مصدوميتي ندارم و كاملاً بهبود پيدا كردم اما با اين حال نظر كادرفني اين است كه جلوي كره بازي نكنم چون در اردو نتوانستم جز اين يكي، دو روز آخر با تيم تمرين تاكتيكي و تيمي داشته باشم.

در آخرين بازي مرحله انتخابي جام‌جهاني‌ ۲۰۱۴ برزيل در اولسان يكي از بازي‌هاي به ياد ماندني ايران مقابل كره‌جنوبي رقم خورد كه خود تو هم عضو تيم‌ملي بودي، خاطره‌اي از آن بازي داري؟

خاطره كه زياد داريم اما شيرين‌ترين خاطره همان بردن كره مقابل چشمان طرفدارانش بود كه خودمان هم باورمان نمي‌شد. من وقتي سوت پايان بازي كشيده شد نزديك به ۳۰ تا ۴۰ ثانيه مات و مبهوت سر جاي خودم خشكم زده بود و نمي‌دانم كدام يك از بچه‌هاي تيم‌ملي بود كه به من تنه زد و باعث شد تا از شوك خارج شوم تا دور افتخار بزنم. دقايق رؤيايي بود كه قابل توصيف نيست و اميدوارم اين لحظات را در جام ملت‌هاي آسيا ۲۰۱۵ هم تجربه كنيم.

با شرايط رقم خورده براي مهرداد پولادي الان همه اميدها در دفاع چپ به تو است تا غيبتت در جام‌جهاني‌ را هم جبران كني.

اول از هر چيزي اميدوارم مشكل مهرداد پولادي هرچه زودتر برطرف شده و او هم به تيم‌ملي اضافه شود. در پاسخ به اين سؤال هم بايد بگويم خودم از انگيزه بسيار زيادي براي جام ملت‌ها برخوردار هستم تا بتوانم سرباز وظيفه‌شناسي براي كشورم و مردم خونگرم فوتبال‌دوست ايران باشم. جام‌جهاني‌ را روي يك حادثه از دست دادم اما الان مي‌خواهم در جام ملت‌ها خيلي چيزها را ثابت كنم و در صورتي كه كادرفني صلاح بداند و به ميدان بروم تمام تلاشم را انجام مي‌دهم تا سربلند باشم.

با وضعيت حاكم بر تيم‌ملي، فكر مي‌كني توان قهرماني در استراليا را داريم؟

قبل از جام‌جهاني‌ همه مي‌گفتند ايران بدترين نتايج ممكن را مقابل رقبايش به خصوص جلوي آرژانتين پرستاره كسب مي‌كند اما نمايش بچه‌ها همه را سربلند كرد و تنها افسوس اين بود كه اتفاقات غيرقابل پيش‌بيني اجازه نداد تا شگفتي‌ساز جام‌جهاني‌ لقب بگيريم. حالا هم با وجود اينكه تدارك چندان خوبي نداشتيم و از همه مدعيان قهرماني آسيا عقب هستيم اما باز هم يكي از مدعيان خواهيم بود چون تيمي داريم كه فاكتورهاي لازم براي بوسه بر جام را دارد. از سرمربي حرفه‌اي و كاربلد گرفته تا ستاره‌هايي كه بتوانند در يك لحظه سرنوشت بازي را تغيير دهند.

از تيم‌ملي كه بگذريم دربي حساس پايتخت در پيش است. نظري نداري؟

فعلاً براي ما بازي تيم‌ملي با كره‌جنوبي مهم‌تر از دربي است ان‌شاءا.. از صبح چهارشنبه با بازگشت به اردوي استقلال روي دربي تمركز مي‌كنيم.

كري نمي‌خواني؟

دربي ديگر كري خواندن ندارد! (با خنده) ان‌شاءا... بتوانيم با يك بازي خوب طرفداران‌مان را شادمان به خانه بفرستيم و خودمان هم از زير بار فشار خارج شويم.

هفته‌‌هاست استقلال نتايج خوبي كسب نكرده و فاصله‌‌اش با صدر جدول زياد شده، نگران نيستي شكست در دربي قهرماني را از شما بگيرد؟

چه پرسپوليس را ببريم چه ببازيم شك ندارم استقلال قهرمان ليگ‌ برتر خواهد شد چون هنوز يك نيم‌فصل ديگر باقي ‌مانده كه خود ارزشي برابر با ۴۵ امتياز دارد. خدا را شكر براي نيم‌فصل دوم استقلال ديگر با مشكلات نيم‌فصل اول هم روبه‌رو نيست و با تمام قوا براي هدفش يعني قهرماني در هر دو جام به ميدان خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج