adexo3
۱۵۴۴۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رضایی: ۲ گل من به تراکتور شانسی نبود

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: هر زمان که به تیم ملی دعوت شدم با تمام وجود بازی کردم و امیدوارم دیروز مربیان تیم ملی بازی من را دیده باشند!

خبرگزاری فارس: غلامرضا رضایی در مورد پیروزی تیم فوتبال نفت تهران مقابل تراکتورسازی گفت: بازی سختی مقابل این تیم انجام دادیم و امتیاز گرفتن از این بازی کار سختی بود چرا که تراکتورسازی تیم صدر جدولی است اما چون هر دو تیم فوتبال بازی می‌کردند شاهد یک بازی زیبا بودیم.

وی درباره اینکه آیا فکر چنین بردی را می‌کرده یا نه،‌ ادامه داد: مربیان ما تراکتورسازی را خیلی خوب آنالیز کرد بودند و نقاط ضعف و قوت این تیم را می‌دانستند و آمده بودیم تا از این بازی سه امتیاز را بگیریم و البته دیدید همه از جان مایه گذاشتند و موفق شدیم باهوش بازی کنیم.

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران درباره حضور این تیم در رده دوم جدول هم خاطرنشان کرد: رتبه ما واقعا خوب است و حتی اگر فولاد امروز حریفش را ببرد و ما به رده سوم هم بیاییم باز هم از شایستگی تیم ما کم نمی‌شود اما به هر حال یک نیم‌فصل کامل دیگر باقی مانده و در این نیم‌فصل احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد. ما به فکر رتبه نیستیم بلکه تک تک بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد و باید بازی به بازی حداکثر امتیاز را بگیریم تا بتوانیم جایگاه خوبی در جدول به دست بیاوریم.

رضایی درباره دو گلی که دیروز درون دروازه‌ تراکتورسازی کرد، افزود: آدمی نیستم که بخواهم دروغ بگویم و اگر گل‌هایم شانسی بود باور کنید می‌گفتم گل‌های شانسی زدم اما برای زدن هر دو گل خیلی خوب دروازه‌ تراکتورسازی را دیدم و تصمیم گرفتم گل بزنم که خوشبختانه شانس با من یار بود و دو ضربه من تبدیل به گل شد. البته باید بگویم گل دومم خیلی زیبا بود اما گل اولی که زدم را بیشتر دوست دارم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۴ گله است، خاطرنشان کرد: نیم‌فصل اول به خاطر آسیب‌دیدگی که در بازی اول به سراغم آمد بازی‌های زیادی را از دست دادم اما شرایط تیم خوب است و تلاش می‌کنم برای تیمم مؤثر باشم.

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران در مورد اینکه با عملکرد خوب خود که دیروز مقابل دیدگان مربیان تیم ملی در ورزشگاه تختی داشت، این شانس را برای خود قائل است که به تیم ملی دعوت شود، افزود:‌من همیشه امیدوار هستم و تلاش می‌کنم شرایط خوبی به دست بیاورم و به تیم ملی دعوت شوم و هر زمان که در تیم ملی بودم با همه وجود برای این تیم بازی کردم و مطمئن باشید اگر باز هم به تیم ملی بروم از جانم برای این تیم مایه خواهم گذاشت اما امیدوارم دیروز بازی من را دیده باشند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج