اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۵۵۱۹۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خواجه‌وند: پا قدمم برای پرسپولیس خوب بود

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: سیاسی در جلسه هیئت مدیره از سمت خود استعفا می‌دهد و رئیس جدید هیئت مدیره با رای‌گیری اعضا انتخاب می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: مهدی خواجه‌وند در خصوص حضورش در ورزشگاه آزادی برای تماشای دربی ۷۹ گفت: به خاطر حساسیت بازی تصمیم گرفتم برای اولین بار به ورزشگاه آزادی بروم و خوشحالم که پا قدمم برای پرسپولیس خوب بود و تیم با ارائه یک بازی زیبا و شجاعانه توانست حربف دیرینه خود را شکست دهد.

وی در مورد زمان برگزاری جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: زمان برگزاری جلسه هنوز مشخص نیست اما قطعا امروز یا فردا هیئت مدیره باشگاه تشکیل جلسه خواهد داد و احتمالا مدیرعامل هم در این نشست انتخاب شود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که این باشگاه چه زمانی حسابرسی خود را تکمیل خواهد کرد، گفت: حسابرسی که سازمان خصوصی سازی انجام می‌دهد باید با حسابرسی امور مالی باشگاه چک شود و در صورت نهایی شدن ارائه خواهد شد تا اقدامات لازم برای خصوصی سازی باشگاه انجام شود.

وی درباره استعفای حمید رضا سیاسی از ریاست هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: سیاسی قرار است از ریاست هیئت مدیره استعفا دهد و همچنان عضو هیئت مدیره خواهد ماند. ضمن اینکه اعضای جدید هیئت مدیره مجدد برای انتخاب ریاست هیئت مدیره رای‌گیری خواهند کرد و در آن صورت امکان اینکه باز هم سیاسی به عنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب شود وجود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج