adexo3
۱۵۹۶۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چرا مديران پرسپوليس به زندان مي‌افتند؟!

حمیدرضا سیاسی به دلیل لغو یکطرفه قرارداد و طبق ماده یک قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری مصوب سال ۱۳۶۷ مجمع تشخیص مصلحت نظام و قانون مجازات انتقال راجع به مال غیرمصوب فروردین ۱۳۸۰ به زندان رفت.

خبر ورزشی: حمیدرضا سیاسی به دلیل لغو یکطرفه قرارداد و طبق ماده یک قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری مصوب سال ۱۳۶۷ مجمع تشخیص مصلحت نظام و قانون مجازات انتقال راجع به مال غیرمصوب فروردین ۱۳۸۰ به زندان رفت. شاکی اصلی این پرونده، شرکت بهنام پیشروی کیش بود و برای دادخواهی تصمیم به زندانی کردن سیاسی گرفت.

اين مسائل براي سياسي به غير از مجازات حبس يك ماهه (البته اگر تا آن زمان تكليف اين پرونده مشخص نشود) دردسرهاي ديگري نيز در پي خواهد داشت. اولين مسئله، بحث از دست دادن مديرعاملي باشگاه پرسپوليس است. طبق آخرين اخبار كه از يك منبع موثق نزديك به وزارت ورزش به دست‌مان رسيد، سياسي در صورت بازگشت از زندان، صندلي مديرعاملي پرسپوليس را از دست داده و بايد ‌فرد ديگري را جاي خود ببيند.

البته در همين مدت هم اين اتفاق افتاده و هيأت‌مديره جديد پرسپوليس شامل حسين كلاني، جعفر كاشاني و مهدي خواجه‌وند (مونسان ديگر علاقه زيادي به حضور پررنگ در جلسات نشان نمي‌دهد، سياسي هم در زندان است) يك ‌فرد ديگر بين خودشان را به عنوان جانشين مديرعامل انتخاب كرده‌اند تا كارهاي مديريتي باشگاه را پيش ببرد. با اين حال سياسي برگردد، بايد از باشگاه پرسپوليس جدا شود و امكان ادامه همكاري اين باشگاه با سياسي، بسيار كم است.

از طرف ديگر حميد درخشان كه مطمئن بود به خاطر پيروزي در دربي تا پايان فصل بيمه است و هيچ‌كس حق ندارد او را از مربيگري در پرسپوليس خلع كند نيز در تيررس تغييرات قرار گرفته است. درخشان به خاطر نتايج نه‌چندان خوب طي هفته‌هاي اخير مورد انتقاد پيشكسوتان قرار گرفته و همين مسئله، پايه‌هاي ماندن او را تضعيف مي‌كند. به خصوص كه مهم‌ترين حامي درخشان يعني سياسي در صورت بازگشت نيز پستي در پرسپوليس نخواهد داشت و باشگاه بايد به انتخاب مديرعامل ديگري فكر كند.

چرا مديران پرسپوليس به زندان مي‌افتند؟!

حميدرضا سياسي حداقل چهارمين مديرعامل پرسپوليس است كه راهي زندان مي‌شود و كارش به دادگاه و ... مي‌افتد. اينكه چقدر از اين دادگاهي شدن‌ها و زندان رفتن‌ها به فوتبال ربط دارد را نمي‌دانيم اما مردم و هواداران پرسپوليس مي‌پرسند چرا بيشتر اين اتفاقات در پرسپوليس مي‌افتد و در ساير تيم‌ها خبرهاي اين‌چنيني كمتر است. اگر سعيد شيريني را هم جزو بدنه مديريتي سابق پرسپوليس قلمداد كنيم، بايد بگوييم طي ۷، ۸ سال گذشته ۵ مدير پرسپوليسي راهي زندان شده‌اند و از اين حيث قرمزها صاحب يك ركورد هستند كه بعيد است حالاحالاها شكسته شود. به اينكه چه تعداد از اين مديران حق‌شان بوده راهي زندان شوند، كاري نداريم چون رئيس دادگاه‌ها بايد قضاوت كنند كه مي‌كنند اما واقعاً كسي نمي‌داند چرا فقط مديران پرسپوليس زنداني مي‌شوند و به دردسر مي‌افتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج