adexo3
۱۶۰۹۵۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

از شب زنده داری تا مزاحمت برای مهماندار!

حاشیه‌های تمام نشدنی گلر تیم لیگ برتری

اتفاق هایی که در یکی دو ماه گذشته برای گلر یک تیم لیگ برتری افتاده، باور کردنی نیست. او که اصلا روزهای خوبی را در تیمش نمی گذراند، نباید فراموش کند که چه اتفاقاتی افتاده و او را به اینجا رسانده است.

حاشیه‌های تمام نشدنی گلر تیم لیگ برتری





هفته نامه تماشاگران امروز: اتفاق هایی که در یکی دو ماه گذشته برای گلر یک تیم لیگ برتری افتاده، باور کردنی نیست. او که اصلا روزهای خوبی را در تیمش نمی گذراند، نباید فراموش کند که چه اتفاقاتی افتاده و او را به اینجا رسانده است.

از روزهای ابتدای فصل گذشته لیگ برتر شروع می کنیم، به زمانی که بعد از یک انتقال بزرگ، همه او را به عنوان گلر بعدی تیم ملی ایران می دیدند.

کسی که سن زیادی نداشت و می توانست تا 10 سال آینده، خیال سرمربیان تیم ملی را بابت داشتن یک گلر ششدانگ راحت کند اما حاشیه ها کاری کرد که او حتی شانس بازی در تیم های باشگاهی را از دست بدهد.

براساس درد دل هایی که یکی از اعضای کادر فنی تیم لیگ با ما داشت، این دروازه بان در ماه های گذشته اسیر اتفاقات حاشیه ای در زندگی شخصی اش بوده. این مربی لیگ برتری گفت: «تا جایی که به ما گفتند، او شب زنده داری های طولانی داشت. حتی شنیده می شد که شیطنت های او باعث شده وضع بدنی اش از حالت ایده آل خارج شود و دیگر خبری از آن گلر آماده و قبراق قبل نباشد اما مشکل اینجا بود که او با افتخار از تجربه های شب زنده داری اش برای بازیکنان جوان تیم حرف می زد که این موضوع واقعا قابل گذشت نبود.»

البته اتفاقی که باعث شد کاسه صبر کادر فنی تیم لیگ برتری سر ریز شود، حادثه ای بود که در جریان سفر هوایی تیم به وجود آمد.

گلر جوان در جریان سفر هوایی تیمش مزاحمت هایی را برای مهماندار پرواز به وجود آورد و حتی کار به جایی رسید که حراست پرواز درگیر ماجرا شد و پس از فرود هواپیما اعضای کادر فنی، مدت زمان زیادی را برای آزادی گلر جوان تیم شان در فرودگاه ماندند. البته این را هم باید اضافه کرد که گلر بعد از این اتفاق ها در بازی های تیمش هم اصلا نمایش خوبی نداشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج