adexo3
۱۶۵۴۴۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

شرفی:کی‌روش از کریمی سوءاستفاده کرد

مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد، کارلوس کی‌روش از علی کریمی سوءاستفاده کرده است.

خبرگزاری تسنیم: اصغر شرفی در مورد کناره‌گیری علی کریمی از کادر فنی تیم ملی گفت: وقتی یک مربی در تیمی مشغول به کار می‌شود، مطمئناً شرح وظایفش مشخص می‌شود. اگر قرار بوده کریمی دستیار کی‌روش باشد پس قطعاً باید روی نیمکت می‌نشست و اگر هم وظایف را طور دیگری تعریف کرده بودند، خود کریمی باید در مورد آن توضیح دهد. فکر می‌کنم در این میان یک سوءتفاهم ایجاد شده ولی نکته مهم این است که کی‌روش حداکثر استفاده را از کریمی برد و زمانی که تیم ملی و خودش تحت فشار قرار داشتند از کریمی سوءاستفاده کرد.

وی در ادامه افزود: کریمی باید این موضوع را روشن کند که شرح وظایفش چگونه مشخص شده بود. او باید حرف‌هایش را با شجاعت بزند، چون برای مردم و فوتبالدوستان یک آدم ملی محسوب می‌شود. به هر حال یک اتفاقی رخ داده است و با او بدرفتاری صورت گرفته است. من احساس می‌کنم با کریمی مثل انار آب‌لمبو رفتار کرده‌اند و از او سوءاستفاده شده است.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: من اعتقاد دارم ماجرای کناره‌گیری کریمی از تیم ملی نمی‌تواند یک موضوع شخصی باشد، بلکه یک موضوع ملی است. کریمی نباید با احساسات مردم بازی کند و باید به صورت شفاف در مورد ماجرای کناره‌گیری‌اش از کادر فنی تیم ملی حرف بزند.

شرفی همچنین در مورد کنار گذاشته شدن آیت‌اللهی و نبی از فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال ما به این دلیل با این شرایط تأسف‌بار مواجه شده است که غیرفوتبالی‌ها در آن فعالیت کرده‌اند. هیچ‌وقت نباید امثال آیت‌اللهی در این فوتبال پیدا می‌شدند اما متأسفانه ما فوتبالی‌ها آنقدر علیه یکدیگر شدیم که این فضا برای امثال این افراد به وجود آمد. شما دیدید که فردی مثل آیت‌اللهی چگونه فوتبال شیراز را نابود کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهاب

      اقای شرفی فقط همین مسئله رو دیدن...مطلبی در مورد نحوه اماده سازی تیم و نداشتن بازی تدارکاتی مناسب و ناهماهنگی تیم و حریفان ایران و...ندیدن...بدرقه تیم ملی در شان فوتبال ما بود...وزیر ورزش نمی تونست حمایت بیشتری از تیم بکنه و تیم با روحیه وارد مسابقات بشه...مربی تیم ملی اونهمه گفت حریفان ایران دارن حسابی خودشونو اماده می کنن ...ما فقط وقت کشتیم...مثل همیشه با هزار اما و اگر وارد رقابت شدیم...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج