adexo3
۱۶۸۱۳۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بیک‌زاده: شدم توریست تیم‌ملی!

در آخرین تمرین تیم‌ملی در وارینگای سیدنی هاشم وقتی مأمور مهار اشکان دژاگه بود، در یک صحنه از ناحیه دست آسیب دید.

خبر ورزشی: در آخرین تمرین تیم‌ملی در وارینگای سیدنی هاشم وقتی مأمور مهار اشکان دژاگه بود، در یک صحنه از ناحیه دست آسیب دید.

اتفاقي كه در ابتدا چندان جدي به نظر نمي‌رسيد چون صحنه اصلاً جوري نبود كه كسي تصور كند كابوس جام‌جهاني‌ براي بيك‌‌زاده در جام ملت‌هاي آسيا هم تكرار مي‌شود اما داد و فريادهاي هاشم و ناله‌هاي او باعث شد تا كادر پزشكي بلافاصله بالاي سر او حاضر شده و خبر از مصدوميتي بدهند كه شوك بزرگي به اردوي تيم‌ملي و كارلوس كروش وارد كرد؛ «دست راست بيك‌‌زاده دچار شكستگي شده و او بايد دست خود را گچ بگيرد چون استخوان‌هاي انگشت كوچك و حلقه هاشم از چند نقطه دچار شكستگي شده و حداقل بين يك تا سه ماه بايد دور از ميادين باشد». پزشك تيم‌ملي در تشريح چگونگي اين اتفاق به كارلوس كروش گفت: «چون كف دست بيك‌‌زاده روي بدن دژاگه بود، وقتي اشكان چرخيد انگشتان دست هاشم روي پيراهن مهاجم تيم‌ملي چرخيد كه همين اتفاق كافي بود تا استخوان‌ها از چند نقطه خرد شود. در عكس‌هاي گرفته شده از دست مصدوم بيك‌‌زاده، اين موضوع ثابت شده و او بالاجبار تورنمنت جام ملت‌ها را از دست خواهد داد».

بعد از طي كردن ۲۴ ساعت كابوس‌وار اوضاع روحي و رواني بيك‌‌زاده در هنگام عزيمت تيم‌ملي از سيدني به ملبورن كمي بهتر شده بود، گرچه ناراحتي در چهره او كاملاً نمايان بود چون هدفش اين بود كه در اين تورنمنت بتواند توانايي‌هايش را با پيراهن تيم‌ملي به همگان نشان دهد. بيك‌‌زاده در تشريح وضعيتش گفت: «اصلاً روزهاي خوبي را سپري نمي‌كنم چون نمي‌دانم چه حكمتي در مصدوميت من نهفته است كه در تورنمنت‌هاي بزرگ ملي من بايد نقش يك توريست را براي تيم‌ملي كشورم ايفا كنم. آن هم در روزهايي كه انگيزه و آمادگي بالايي داشتم تا سرباز خوبي براي مردم كشورم باشم. آن از اتفاق جام‌جهاني‌ و اين هم از جام ملت‌ها كه فقط تلخي‌‌اش براي من ماند اما اميدوارم اين تلخكامي در پايان برايم شيرين تمام شود و تيم‌ملي با جام قهرماني به ايران بازگردد».

گفته مي‌شود بعد از تأييد شدن مصدوميت شديد بيك‌‌زاده و جايگزيني محمدرضا خانزاده به جاي اين مدافع مصدوم، هاشم در نشستي با كادرفني تيم‌ملي درخواست بازگشت به ايران را داشت اما كروش مخالفت كرد و مدعي شد تا روز پاياني كار ايران در تورنمنت بايد در كنار ملي‌پوشان باقي بماند.

مدافع مصدوم تيم‌ملي صبح ديروز هم براي چكاپ به يكي از بيمارستان‌هاي مدرن ملبورن رفت تا عكس ديگري از دستش بگيرد. كادر پزشكي با ديدن اين عكس اعلام كردند شكستگي از چند نقطه رخ داده و هاشم بايد یکی، دو ماه دور از ميادين باشد تا استخوان‌هاي كف دستش كاملاً جوش بخورد؛ خبري كه به اردوي استقلال در جزيره كيش هم رسيد تا همچون كادرفني تيم‌ملي، مربيان باشگاهي هاشم هم با شوك بزرگي در آستانه نيم‌فصل دوم روبه‌رو شوند. سرمربي استقلال كه تصميم داشت در ادامه فصل از هاشم به عنوان مدافع آخر در تركيب اصلي‌‌اش سود ببرد، وقتي شنيد احتمالاً بيك‌‌زاده را تا سال آينده نخواهد داشت، حسابي جوش آورد و با گفتن اين جمله كه اتفاقات اردوي تيم‌ملي تنها به استقلال ضربه زد، ناراحت و مغموم به فكر فرو رفت تا در تفكراتش تجديدنظر كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج