اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۷۳۴۳۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آینده نامشخص فان پرسی در منچستریونایتد

مهاجم هلندی شیاطین سرخ اعلام کرد ممکن است حضور طولانی مدتی در این تیم نداشته باشد.

خبرگزاری ایسنا: منچستریونایتد در ماه جاری گفت و گو بر سر تمدید قرارداد روبین فان پرسی را آغاز کرده زیرا از این که او را با مبلغ کمی از دست بدهد احساس نگرانی کرده است. این سومین فصل حضور فان پرسی در اولدترافورد است. او در دوران مربیگری فرگوسن با مبلغی گزاف از آرسنال به جمع یونایتدها اضافه شد. قرارداد او تا پایان فصل آینده است و اعلام کرده شاید نتواند برای مدتی طولانی در ترکیب این تیم حضور داشته باشد.

وی در این باره گفت: چیزی در مورد تمدید قراردادم نمی دانم. این موضوع به من مربوط نمی شود. از نظر من تا ۱۸ ماه دیگر در منچستریونایتد حضور خواهم داشت. نمی توانم آینده را پیش بینی کنم. نمی دانم چه اتفاق هایی رخ می دهد. باید صبر کرد و دید چه رخ می دهد.

فان پرسی در ادامه به صحبت در مورد لوییس فان خال، سرمربی پیشین او در تیم ملی فوتبال هلند پرداخت. وی گفت: بیش از دو سال است که او را می شناسم و با شیوه مربیگری اش هم آشنایی کامل دارم. هر سال اطمینانم به او بیشتر می شود. مدت ها با هم کار کرده ایم. برای کسب پیروزی همه کار می کنیم. می خواهیم برای رسیدن به پیروزی تمام کارهایی که می توانیم از راه درست انجام دهیم را پی بگیریم. این یک پروسه است و در این راه باید صادق بود و هر کاری که می توانیم باید برای کل تیم انجام دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج