adexo3
۱۷۴۵۰۸
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

درخشان: مقایسه من با دایی کم لطفی است

حميد درخشان سرمربي پرسپوليس بعد از باخت پرسپوليس معتقد است که خدا بايد کمک کند تا بدشانسي دست از سر پرسپوليس بردارد.

ورزش سه: حميد درخشان سرمربي پرسپوليس بعد از باخت پرسپوليس معتقد است که خدا بايد کمک کند تا بدشانسي دست از سر پرسپوليس بردارد.

درخشان گفت: مقایسه تیم من با دایی کم لطفی است. درست است که ما بدشانس هستیم. اما از لحاظ دوندگی، موقعیتهایی که خلق می شود و در کل شرایط بازی خیلی با ابتدای فصل فرق داریم.

فقط مانده برای پرسپولیس گل بزنم

من نمی دانم که دیگر باید چه کاری برای پرسپولیس چه کاری می کردم، که نکردم! دیشب بعد از بازی سردردی بدی گرفتم. چون مربی همیشه دو تا فشار را تحمل می کند. فشار هوادارها که حق دارند و نتیجه می خواهند و فشار بازی. ما موقعیتهای زیادی داشتیم. یکی دو تا موقعیت را که طارمی از دست داد، اگر خوب استپ می کرد می توانست به گل تبدیل کند. متاسفانه بازیکنان ما احساس حرفه ای گری را ندارند. یعنی تمرکز یک بازیکن حرفه ای را در بازی ندارند. دلیلش هم این است که آنها جوان هستند و هنوز تجربه زیادی در زندگی حرفه ای خودشان ندارند. برای همین هم همه فشارها روی مربی است. من فقط مانده برای پرسپولیس گل بزنم.

فرصتهای طلایی را از دست دادیم

از لحاظ بدنی هنوز از بازیکنانم راضی نیستم. چون برای ما برای هفته ۱۵ ام بود چون فکر می کردیم تیم ملی به فینال راه پیدا می کند که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. برای همین هم فشار زیادی آوریم . برای همین هم من احساس می کنم که بدن بازیکنان ما خیلی سنگین است در رختکن هم که به خودشان گفتم. طبیعی هم هست که هنوز آماده نباشند. در نیمه دوم بازی هم فشار خوب بود. ما فرصتهای طلایی زیادی را از دست دادیم. به هر حال تیمی که گل نزند. ممکن است گل بخورد!

از تادو اصلا راضی نیستم

من اصلا از تادو راضی نیستم. چون من بیشتر از هر بازیکنی به تادو فشار آوردم. بخاطر اینکه او اضافه وزن داشت. اما در این بازی او انتظارات من را برآورده نکرد. زمان تعویض اش هم که او از زمین بیرون نمی رفت چیز خاصی نبود. بنده خدا می خواست چون موقعیت کاشته به نفع پرسپولیس گرفته شده است. اگر بتواند به تیم کمک کند که بعد از آنکه من گفتم باید از زمین بیرون بیاد او هم سریع پذیرفت و تعویض شد.

ما در لیگ و آسیا امید داریم

درخشان در موراینکه کارشناسان معتقدند دیگر به پرسپولیس در لیگ امیدی نیست و باید فکر آسیا بود، پاسخ داد که ببینید از الان نمی توان گفت که چه کسی قهرمان لیگ می شود. هیچ کس فکر می کرد که در این هفته تراکتور به ملوان امتیاز بدهد؟ من قول می دهم که پرسپولیس هفته به هفته بهتر شوم. ما هنوز چیزی را از دست ندادیم، هم در لیگ و هم در بازیهای آسیایی. چیزی هم که فعلا داره ما را اذیت می کند بدشانسی است که گریبا ن پرسپولیس را گرفته است.

هیچ کس به اندازه من اذیت نمی شود

درست است که هوارداران از نتیجه پرسپولیس ناراحت هستند. اما هیچ کس به اندازه خود من اذیت نمی شود. ما هفته ای ۷ روز تلاش می کنیم. . کیفیت بازی هم مطلوب است. همه زحمات کشیده می شود. اما به گل نمی رسیم. هواداران ما هم خسته و ناراحت می شوند. من هم به آنها حق می دهم که ناراحت باشند. اما درنهایت این من هستم که فشار بازی و تماشاگران را تحمل می کنم.

مقایسه با دایی کم لطفی است

مقایسه تیم من با دایی کم لطفی است، شما ببینید ما چطور فوتبال بازی می کنیم. اما متاسفانه بدشانسی اذیتمان می کند. نوع بازی ما طوری است که زیاد موقعیت نصیبمان می شود. اما بدشانسی مانع از گل زنی ما می شود.

فقط از خدا می خواهم بدشانسی را از پرسپولیس دور کند

اینکه در کنفرانس مطبوعاتی، گفتم از داوری راضی نیستم. منظورم این نبود که قضاوت داور خیلی روی بازی تاثیر گذاشت. اما در دو جا که روی بازیکنان ما خطا شد. او نه تنها خطا را نگرفت بلکه به بازیکنان ما هم کارت داد. من فقط و فقط از خدا می خواهم که بدشانسی را از پرسپولیس دور کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ali

      خدایا بازیکنان و مربی پرسپولیس بلد نیستند فوتبال بازی کنند و اموزش بده
      ..
      .
      .
      .
      خدایا خودت پای بازیکنای تیم حریفو فلج کن تا تیم پرسپولیس گل بزنه
      درخشان هوی برات دعا کردم
      اخه مرد حسابی یعنی چی خدا بد شانسی رو از پرسپولیس دور کنه تیمت بلد نیست بازی کنه من هوادار دوآتشه از خدا میخوام که تیم ضعیف تورو با خوش شانسی برنده نکنه تیم تو باید سقوط کنه میفهمی من هوادار دواتشه اینو میخوام
      دلال کثیف حیف پولی که به تو و اون بازیکن برزیلی تادو و بابک حاتمی میدند

    • بدون نام

      راست ميگه ديگه بيچاره
      علي دايي کجا درخشان کجا
      با يکي انداه خودش قياسش کنيد خوب
      زياد بزرگش کردين هل کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج