adexo3
۱۷۷۱۶۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نوار تساوی های پیاپی رم قطع شد

رم سرانجام پس از چهار تساوی پیاپی رنگ پیروزی را دید و توانست برابر میزبانش کالیاری با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد تا فاصله ۷ امتیازی خود با یوونتوس را حفظ کند. ناپولی و فیورنتینا هم برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

ایسنا: در ادامه هفته بیست و دوم رقابتهای سری A شش دیدار برگزار شد که در حساس ترین بازی رم تیم دوم جدول رده بندی پس از چند تساوی پیاپی سرانجام رنگ پیروزی را دید و با نتیجه دو بر یک برابر حریف خود کالیاری به پیروزی رسید.

گلهای رم را در این دیدار که در ورزشگاه خانگی کالیاری برگزار شد آدام لیاچیچ و لیناردو به ثمر رساندند. رم با این پیروزی ۴۶ امتیازی شد و در همان رده دوم جدول رده بندی باقی ماند تا اختلاف ۷ امتیازی این تیم با یوونتوس حفظ شود.

در یکی دیگر از دیدارهای حساس ناپولی که در ورزشگاه خانگی خود از اودینزه پذیرایی می کرد با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید. ناپولی با این پیروزی ۴۲ امتیازی شد و در همان رده سوم جدول رده بندی باقی ماند.

در یکی دیگر از دیدارهای حساس فیورنتینا که در این فصل با مونتلا جوان نتایج خوبی به دست آورده موفق شد در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه سه بر دو آتالانتا را از پیش رو بردارد تا با ۳۵ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی باقی بماند.

نتایج دیگر دیدارها:

امپولی ۲- چزه نا صفر

سامپدوریا یک- ساسولو یک

در آخرین دیدار امشب هم تا ساعاتی دیگر اینتر بحران زده در ورزشگاه خانگی خود از پالرمو پذیرایی می کند. اینتر برای پایان دادن به روزهای بد خود به پیروزی در این دیدار خانگی نیاز دارد.

در جدول رده بندی یوونتوس با ۵۳ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج