adexo3
۱۷۸۴۱۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حقیقی: اگر قرار به چک بود همانجا می‌ماندم

بازیکن تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: ما مقابل پرسپولیس عملکرد هفته گذشته را نداشتیم و حق‌مان شکست مقابل این تیم بود.

خبرگزاری فارس: رضا حقیقی پس از شکست یک بر صفر پدیده مقابل پرسپولیس در خصوص رویارویی با تیم سابقش اظهار داشت: پدیده به هر حال تیم استان من است و با شناخت قبلی به این تیم آمدم. نسبت به پرسپولیس هم عرق دارم و این تیم را دوست دارم. وظیفه من بود که به سمت تماشاگران بروم. من بدون ناراحتی از این تیم جدا شدم و کسی هم باعث و بانی آن نشده بود. به خاطر یکسری مشکلات شخصی از پرسپولیس جدا شدم.

وی در مورد بازی تصریح کرد: پدیده هفته گذشته عملکرد خوبی داشت اما این هفته فکر نمی‌کنم مانند هفته گذشته بودیم و حق‌مان شکست بود نه اینکه پرسپولیس خیلی خوب بود ما نسبت به هفته گذشته ضعیف‌تر بودیم.

بازیکن پدیده یادآور شد: زمین ثامن کیفیتش افتضاح بود و به هیچ عنوان نمی‌توانستیم کار تاکتیکی انجام دهیم فقط تیمی که جنگندگی بیشتری داشت می‌توانست بهتر باشد که پرسپولیس بهتر جنگید.

حقیقی در مورد اینکه آیا به خاطر مسائل مالی از پرسپولیس جدا شده، گفت: یک بازیکن پولش را نمی‌گیرد و یکی هم مجبور می‌شود جدا شود. من جزء گزینه دوم بودم و به خاطر مشکلات مالیاتی که برایم به وجود آمده بود مجبور شدم جدا شوم زیرا این مسائل روی زندگی شخصی من تاثیر گذاشته بود و ممنوع‌الخروج و ممنوع‌المعامله شده بودم. به نفع خودم بود که از تیم جدا شوم زیرا شرایط روحی خوبی نداشتم.

وی در مورد اینکه آیا این مشکلاتش در پدیده برطرف شده، گفت: انشاءالله که حل می‌شود. چک گرفته‌اما اما اگر قرار بود با چک کارم حل شود در همان پرسپولیس می‌ماندم. مشکلاتم به هیچ عنوان حل نشده، قراردادم تا آخر فصل است و برای فصل آینده در موعد مقرر تصمیم می‌گیرم. نمی‌خواهم بگویم فقط مسائل مالی باعث شد تا از پرسپولیس جدا شوم. بحث‌های فنی هم در آن زمان وجود داشت و برای ریکاوری روحی خودم تصمیم به چنین کاری گرفتم اما واقعیت مسائل مالی بود که هم اکنون حل نشده است.

وی در مورد اینکه جنگندگی خاصی در دیدار مقابل پرسپولیس داشت، گفت: برخورد در بازی به هر حال به وجود می‌آید. فرقی نمی‌کند تیم مقابل من پرسپولیس یا هر تیم دیگری باشد. برای تیمی که در آن بازی می‌کنم می‌جنگم. مشکلی هم با پرسپولیسی‌ها ندارم. از باخت تیمم ناراحتم اما از اینکه پرسپولیس توانسته شرایط بهتری به دست آورد و امید آنها زنده شود، خوشحالم.

حقیقی در مورد اینکه با رضا نورمحمدی بیشتر از بازیکنان دیگر پرسپولیس خوش و بش داشت،‌ گفت:‌ شما مگر ارتباط من با سایر بازیکنان را دیدید؟! من با همه خوش و بش کردم. به هر حال نورمحمدی هم‌اتاقی من در پرسپولیس بود و ارتباط نزدیک‌تری با او دارم اما هیچ مشکلی با بازیکنان پرسپولیس ندارم و آنها دوست دارند به پرسپولیس بازگردم که در آینده تصمیم خواهم گرفت.

بازیکن پدیده در خصوص هواداران پرسپولیس یادآور شد: من همیشه خودم را مدیون هواداران می‌دانم هر چه دارم از آنهاست. وظیفه‌ام بود به سمت آنها بروم اما آنطور که فکر می‌کردم با من برخورد نکردند. خدا را شکر توهین نکردند اما به خاطر ۳ سال زحمتی که در پرسپولیس کشیدم، توقع بیشتری داشتم. ۲ سال خوب با کسب عنوان نائب‌قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را پشت سر گذاشتم. اگر هواداران هم توهین می‌کردند به سمت آنها می‌رفتم و برایشان گل پرت می‌کردم زیرا مدیون آنها هستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج