adexo3
۱۷۸۷۵۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

توافق نهایی با تونی انجام شد

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی تبریز از نهایی شدن توافق این باشگاه با اولیویرا و احتمال عقد قرارداد یک و نیم ساله با وی خبر داد.

ایسنا: پس از برکناری رسول خطیبی، مدیران این باشگاه تبریزی به سراغ تونی اولیویرا رفتند و او روز گذشته برای عقد قرارداد با این تیم وارد ایران شد.

کاظم شهریاری درباره شرایط عقد قرارداد تونی اولیویرا با باشگاه تراکتورسازی گفت: او از بازی دیروز مقابل صبای قم راضی بودند و امروز به باشگاه آمد تا مذاکرات نهایی را انجام دهد. توافق نهایی هم انجام شده است. در جلسه امروز درباره نحوه پرداخت دستمزد او نیز بحث شد.

وی ادامه داد: دو طرف امروز درباره امکانات و نحوه پرداخت دستمزد مذاکره کردند که توافق نهایی در این رابطه احتمالا تا پایان امروز حاصل خواهد شد.

شهریاری در رابطه با مدت قرارداد این مربی پرتغالی گفت: احتمالا مدت قرارداد ۱،۵ ساله است. ان‌شاءالله فردا به طور رسمی قرارداد در هیات فوتبال تبریز ثبت خواهد شد.

وی در رابطه با چرایی به توافق نرسیدن با تونی اولیویرا در ابتدای فصل جاری گفت: اولیویرا و مدیریت قبلی بر سر مسال مالی به توافق نرسیدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج