اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۸۴۹۱۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عباس‌زاده: عجله کردم حرف زدم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روح و روانم به خاطر محرومیت به هم ریخته بود و آن حرفها را گفتم.

خبرگزاری فارس: محمد عباس‌زاده اظهار داشت: حرفهایی که زدم بیشتر ناشی از محرومیتی بود که برایم اعلام شده بود. من از شنیدن خبر محرومیتم ناراحت شدم و روح و روانم به هم ریخته بود که آن حرفها را زدم. اکنون که فکر کردم می‌بینم که نباید آن صحبت‌ها را مطرح می‌کردم و باید عذرخواهی کنم.

وی ادامه داد: وقتی بازیکن محروم می‌شود و شانس بازی کردن را از دست می‌دهد شرایط سختی را تجربه می‌کند. من بارها گفته‌ام که نیمکت‌نشینی در پرسپولیس هم برایم افتخار است. در نیم‌فصل از القادسیه کویت پیشنهاد داشتم اما ترجیح دادم در پرسپولیس بمانم چون به این تیم عشق و علاقه دارم. پیراهن پرسپولیس را آسان به دست نیاورده‌ام که به خواهم آسان از دست بدهم.

مهاجم پرسپولیس افزود: اگرچه بازی نکرده‌ام اما مثل تمام بازیکنان پرسپولیس از موفقیت این تیم در آسیا خوشحالم. حمید درخشان برای من خیلی زحمت کشیده و مربی بزرگ من است. خورد‌بین هم سرپرست تیم است و همه دوستش دارند. نژاد‌فلاح از زمانی که به پرسپولیس آمده اقدامات خوبی را انجام داده است قبل از حضور او ریالی دریافت نکرده بودیم اما او که آمد پول و پاداش به ما داد. من این مسائل را باید لحاظ می‌کردم و بعد حرف می‌زدم. اکنون که فکر می‌کنم می‌بینم که افراط کرده‌ام.

عباس‌زاده درباره محرومیتش گفت: حکم محرومیت چهارشنبه اعلام شده و پنجشنبه که نیمه تعطیل بوده و امروز هم که جمعه است تعطیل است. باید صبر می‌کردم و ابتدا با کادر فنی و سرپرست تیم مشورت می‌کردم و این مسائل را با باشگاه در میان می‌گذاشتم. عجله کردم که مصاحبه کردم. حرفهایم جالب نبود و از تمام کسانی که با صحبت‌های عجولانه‌ام باعث رنجش‌شان شدم عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم این مشکلات حل شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج