adexo3
۱۸۵۱۴۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

راجرز: هرگز سرمربی من‌سیتی نمی‌شوم

سرمربی لیورپول تاکید کرد به هیچ وجه هدایت باشگاه منچسترسیتی را به دست نخواهد گرفت.

خبرگزاری ایسنا: لیورپول فردا (یکشنبه) و از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران در مرحله ششم جام حذفی فوتبال انگلیس میزبان بلکبرن است.

قرمزها در ابتدای فصل نتیجه خوبی نمی گرفتند و بسیاری بر این باور بودند که برندان راجرز باید آنفیلد را ترک کند اما به تدریج لیورپولی ها اوج گرفتند و خودشان را به رده های بالای جدول در لیگ برتر انگلیس رساندند. او آن قدر در لیورپول خوب کار کرده است که گمانه زنی هایی مبنی بر حضور وی روی نیمکت مربیگری منچسترسیتی نیز شنیده شده است. راجرز فصل گذشته لیورپول را پس از سال ۱۹۹۰ برای نخستین بار به یک مدعی فتح لیگ برتر بدل کرد اما در نهایت پس از منچسترسیتی رتبه دوم لیگ را کسب کرد.

راجرز اما تاکید کرد حتی اگر مانوئل پیگرینی در پایان فصل از هدایت منچسترسیتی کنار گذاشته شود، او به هیچ وجه هدایت فیروزه ای های شهر منچستر را به دست نخواهد گرفت و قصد دارد تا سال ها مربی لیورپول باقی بماند.

او در گفت و گویی به صحبت در مورد شروع ضعیف تیمش در لیگ برتر انگلیس در فصل جاری پرداخت و گفت که سیستم ۳-۴-۳ او که بسیاری به انتقاد از آن می پردازند توانسته قرمزها را به رکورد ۱۲ بازی بدون شکست و رده پنجم لیگ برتر برساند. او در ادامه هم عنوان کرد به هیچ وجه قصدی برای ترک کردن لیورپول ندارد. او در سال ۲۰۱۲ از سوآنزی سیتی به آنفیلد آمد و اکنون هم تا سال ۲۰۱۸ با این تیم قرارداد دارد. راجرز تاکید کرد حداقل زمانی که در این تیم خواهد ماند تا پایان قراردادش است و تمایل زیادی هم برای تمدید آن دارد.

راجرز در این زمینه گفت: بعد از لیورپول به چه تیمی خواهم رفت؟ من در یکی از بزرگ ترین باشگاه های جهان مربیگری می کنم. با این تیم قرارداد دارم و می خواهم اینجا بمانم. با اطمینان کامل این را می گویم. می خواهم آنقدر در لیورپول خوب کار کنم تا سران باشگاه پیشنهاد تمدید قراردادی به من ارائه کنند و سال های بیشتری در آنفیلد بمانم. به لیورپول آمدم و از همان ابتدا دوست داشتم سال های زیادی در این تیم مربیگری کنم. از این که اجازه داده شد در لیورپول کار کنم، به خودم می بالم.

استیون جرارد، اسطوره باشگاه لیورپول در پایان فصل از این تیم جدا می شود و راهی لیگ حرفه ای آمریکا خواهد شد. به گفته راجرز، جوردن هندرسون به جای جرارد کاپیتان باشگاه خواهد شد. سرمربی لیورپول ابراز امیدواری کرده هندرسون قرارداد جدیدی با باشگاه به امضا برساند زیرا قرارداد وی در سال ۲۰۱۶ تمام می شود. راجرز اعلام کرده دوست ندارد کاپیتان تیمش سال پایانی قراردادش را در حالی آغاز کند که قرارداد طولانی تری با باشگاه ندارد. صحبت ها بر سر قرارداد هندرسون از ماه نوامبر گذشته آغاز شده و هنوز هم ادامه دارد. او در چهار دیدار گذشته لیورپول که جرارد به دلیل آسیب دیدگی غایب بوده، بازوبند کاپیتانی قرمزها را به بازو بسته و در همه دیدارها هم این تیم به برتری دست یافته است.

راجرز در این رابطه عنوان کرد: همه می دانیم که هندرسون می خواهد به حضورش در آنفیلد ادامه دهد. هیچ نگرانی از این بابت ندارم. همه ما برای ساختن یک تیم بزرگ اینجا هستیم و جوردن هم از نقش پر رنگی که در اینجا دارد آگاه است. امیدوارم او پیشرفتی که در طول دو سال و نیم اخیر داشته را ببیند و همچنان علاقمند باشد به پیشرفت اش ادامه دهد. او بازیکنی است که از بودن در آنفیلد احساس خیلی خوبی دارد. کارهایی که باشگاه و مدیر برنامه های وی برای ادامه همکاری پیش رو دارند کاملا متفاوت هستند. می دانم آنها باید چه کارهایی را انجام دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج