adexo3
۱۸۷۳۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

همه چیز تحت تأثیر درگیری کرار با یک خبرنگار

تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال استقلال تحت تأثیر درگیری کرار جاسم با یک خبرنگار برگزار شد.

خبرگزاری تسینم: تمرین تیم فوتبال استقلال در حالی از ساعت ۱۶ امروز (شنبه) در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد که همه چیز تحت تأثیر درگیری کرار جاسم، هافبک استقلال با یکی از خبرنگاران قرار گرفت.

* هنگامی که کرار جاسم با خودروی شخصی خود در حال رفتن به سمت رختکن بود با دیدن خبرنگاری که مصاحبه‌ای از او منتشر کرده بود، با وی درگیر شد و لباسش را پاره کرد. این مسئله باعث شد که تنش زیادی در محل تمرین ایجاد شود.

هنگامی که قلعه‌نویی وارد زمین تمرین شد خبرنگار یادشده اتفاقی را که در تمرین رخ داده بود، برای سرمربی استقلال شرح داد. سرمربی استقلال با گلایه از آن خبرنگار مدعی شد که خبرنگاران نباید سمت خودرو بازیکنان بروند. آن خبرنگار هم پاسخ داد که کرار او را صدا کرده و خودش به سمت ماشین این بازیکن نرفته است.

در ادامه قلعه‌نویی با گلایه از خبرنگاران گفت: اگر تمرین را پشت درهای بسته برگزار کنیم یک نوع انتقاد می‌شود و اگر به روی خبرنگاران باز باشد این اتفاقات می‌افتد. در این میان خبرنگاران به دفاع از خود پرداختند و گفتند که بازیکنان نباید با خبرنگاران دست به یقه شود.

* در شرایط که قلعه‌نویی در حال گفت‌وگو با خبرنگاران بود برخی از هواداران استقلال نسبت به این مسئله واکنش نشان دادند که قلعه‌نویی از آنها خواست صحبتی انجام ندهند.

* رضا عنایتی، سجاد شهباززاده، یقعوب کریمی و میلافخرالدینی غایبان این تمرین بودند.

* وحید طالب‌لو با یک کودکی که تحت نظر سازمان هلال احمر قرار دارد به تمرین آمد و اعلام کرد که این کودک شاهنامه فردوسی را حفظ است. این کودک به نام امیرحسین دقایقی برای خبرنگاران اشعار شاهنامه را سرود.

* چند نفر از هواداران استقلال با ابراز گلایه از منتقدان قلعه‌نویی اعتقاد داشتند که دست سرمربی استقلال خالی است و او بدون اینکه بازیکن زیادی داشته باشد تیمش را مقابل حریفان به میدان می‌فرستد. با این شرایط چرا باید تعداد اندکی برای حمایت از علیرضا منصوریان بنر به ورزشگاه ببرند؟! ما علیرضا منصوریان، مجیدی و هر فرد دیگری را دوست داریم اما نباید این کارها انجام شود.

* فریدون زندی در تمرین آبی‌پوشان حضور داشت و با بازیکن این تیم تمرین کرد.

* امیر قلعه‌نویی که با لباس شخصی در تمرین حاضر شده بود دقایقی با دستیارانش گفت‌وگو کرد.

* بازیکنانی که مقابل نفت تهران ثابت بازی کرده بودند به تمرین ریکاوری پرداختند و پس از آن مشغول بازی تنیس فوتبال شدند. سایر بازیکنان پس از گرم کردن بازی آقاوسط در گروه‌های سبز و نارنجی را انجام داده و سپس به بازی فوتبال در یک نیمه زمین پرداختند.

* تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه ۲۵ اسفندماه در دیداری دوستانه به مصاف آلومینیوم هرمزگان می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج