adexo3
۱۹۵۵۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نصیرزاده: کارگزاری فیفا دیگر اعتبار ندارد

رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت: کارگزاری فیفا از درجه اعتبار ساقط شده است.

خبرگزاری فارس: هوشنگ نصیرزاده اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل فیفا که باید از آوریل ۲۰۱۵ معادل با ۱۲ فروردین ۱۳۹۴، اجرا شود دیگر کارگزاری فیفا برای نقل و انتقالات به تنهایی اعتبار ندارد به همین دلیل اسامی کارگزاران از سایت فیفا حذف شدند.

وی ادامه داد: بر طبق این دستورالعمل حتی نام کارگزاران برای این افراد دیگر استفاده نمی‌شود و از آنها به عنوان واسطه نام برده خواهد شد. طبق این دستورالعمل افرادی که مایل به فعالیت در امر نقل و انتقالات هستند می‌توانند به این امر اشتغال داشته باشند اما در اکتبر ۲۰۱۴ جلسه‌ای در فیفا منعقد شد و در ۲۷ اکتبر نامه‌ای با امضای مارکو ویلچر رئیس دپارتمان حقوقی و اونگار رئیس وضعیت بازیکنان فیفا به ایران ارسال شد و آنها اعلام کردند این قوانین باید از ۱۲ فروردین اجرایی شود ولی شما می‌توانید تا مشخص شدن وضعیت آنها را با قوانین داخلی خودتان در هم بیامیزید و مقررات ویژه‌ای وضع کنید.

نصیرزاده تصریح کرد: به همین دلیل کارگزاران داخلی نیز که از فدراسیون فوتبال مجوز گرفته‌اند از درجه اعتبار ساقط می‌شوند و دیگر کارگزار داخلی و فیفا وجود ندارد و فدراسیون برای آنکه امر نقل و انتقالات را سامان‌دهی کند از متقاضیان امتحان خواهد گرفت و به همین دلیل روی سایت فدراسیون اطلاعی صادر کرد. افرادی که این اطلاعیه را جدی تلقی نکنند باید بدانند با شروع فصل نقل و انتقالات در ایران دیگر حق ندارند پای هیچ قراردادی بازیکنی را امضاء کنند و از بازیکنان بابت حق کارگزاری مطالبه‌ای داشته باشند.

وی افزود: علاوه بر این حق کارگزاری ۳-۵درصد مبلغ قرارداد است که افراد موفق در امتحانات ورودی می‌توانند در انعقاد قرارداد بازیکن و باشگاه‌ها دخالت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج