adexo3
۱۹۷۷۷۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آلونسو: دوست دارم رئال به نیمه نهایی برسد

هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ می گوید دوست دارد رئال یکی از چهار تیم مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشد.

ایسنا: ژابی آلونسو که در قهرمانی دهم رئال در اروپا نقش زیادی داشت و یکی از ارزشمندترین بازیکنان تیم مادریدی بود، فصل گذشته جای خود را با تونی کروس در بایرن‌مونیخ عوض کرد تا پیراهن بایرن‌مونیخ را به تن کند. او در بایرن نیز درخشیده و نقش زیادی در بردهای این تیم داشته است.

آلونسو به روزنامه مارکا گفت:‌ وقتی اتلتیکو را فصل گذشته در فینال لیگ قهرمانان بردیم فکر کردم زمانش رسیده که کاری بکنم. حس کردم دورانم در رئال به پایان رسیده و باید تیم جدیدی را تجربه کنم و پپ گوآردیولا تنها مربی بود که من را وسوسه کرد تا از رئال جدا شوم. به همین خاطر به بایرن رفتم تا کار زیر نظر پپ را تجربه کنم. علاوه بر آن بوندسلیگا یکی از سه لیگ برتر جهان است و بایرن نیز یکی از بهترین تیم‌های جهان. به همین خاطر فکر می‌کنم تصمیم من منطقی بود.

او درباره داربی مادریدی ها در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: امشب در داربی مادرید طرفدار رئال هستم و دوست دارم این تیم پیروز میدان باشد و صعود کند. برای رئالی ها در بازی امشب آرزوی موفقیت می کنم. من دوستان زیادی در آنجا دارم. من در آن باشگاه زمان بسیار زیبایی سپری کردم و خیلی تجربه کسب کردم. به همین دلیل احساساتم نسبت به رئال مادرید همچنان برایم وجود دارد.

هافبک اسپانیایی بایرن‌مونیخ که سابقه بازی در لیورپول و رئال‌سوسیداد را نیز دارد در ادامه گفت:‌ در همان روزهای اول حضور در بایرن فهمیدم که شخصیت پپ چگونه باعث شده او در دوره مربیگری کوتاه به افتخارات زیادی برسد. من زیر نظر پپ چیزهای جدیدتری از فوتبال یاد گرفتم. او خیلی فکر می‌کند و مربی بافکری است. بسیار سخت‌کوش است و مدام در دفتر کارش در حال تحلیل بازی‌هاست. او خیلی خوب فوتبال را می‌فهمد و فکرش را به ما در زمین تحمیل نمی‌کند بلکه ما را قانع می‌کند تا از شیوه او پیروی کنیم. برای چنین مربی ای است که شما تلاشتان را در زمین بیشتر می‌کنید تا او را خوشحال کنید.

ژابی آلونسو شب گذشته مقابل پورتو گل فوق العاده ای را به ثمر رساند و چهارمین گل خود برای باواریایی ها را زد. بایرن مونیخ با پیروزی ۶-۱ مقابل پورتو، به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج