adexo3
۲۳۳۳۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زرینچه: نمی‌خواستم رفیق نیمه‌راه باشم

مدافع اسبق تیم ملی که گزینه دستیاری حمید استیلی بود گفت نمی خواسته رفیق نیمه راه باشد و شرایط همراهی با ملوانی ها را نداشت.

خبر ورزشی: مدافع اسبق تیم ملی که گزینه دستیاری حمید استیلی بود گفت نمی خواسته رفیق نیمه راه باشد و شرایط همراهی با ملوانی ها را نداشت.

در حالی که صحبت از پیوستن جواد زرینچه به عنوان دستیار اول حمید استیلی به ملوان انزلی بود، این مربی ترجیح داد در این راه همراه استیلی نباشد. عصر دیروز در مورد این ماجرا و اوضاع استقلال با زرینچه هم‌کلام شدیم.

استيلي مي‌خواست شما در ملوان كنارش باشيد اما قبول نكرديد چرا؟

من با مديران ملوان صحبت نكرده بودم فقط آقاي استيلي لطف كرد و با من تماس گرفت كه اتفاقاً خيلي هم ارزشمند بود. افتخار مي‌كردم كه به همبازي‌ام در تيم ملي كمك مي‌كردم اما به خاطر انجام مرحله دوم معالجه دخترم بايد به خارج بروم و شايد طول درمانش به يكي، دو ماه زمان نياز داشته باشد و مجبور باشم خارج بمانم بنابراين نمي‌توانستم آن‌طور كه بايد كمك ‌حال حميد باشم. دلم نمي‌خواست رفيق نيمه‌راه حميد استيلي باشم روي همين اصل از او به خاطر اينكه مرا مدنظر داشت، تشكر كردم اما به هر حال شرايطم جور نشد. چقدر حيف شد. جدا از لطف استيلي، خيلي دلم مي‌خواست كمك‌حال فوتبال شهر انزلي و مردم عزيز اين خطه باشم. از سوي ديگر ملوان تيم مرحوم سيروس قايقران است. عزيزي كه در تيم ملي كاپيتانم بود اما حيف كه شرايط ايجاد نشد. البته براي حميد استيلي و ملوان دعا مي‌كنم كه موفق باشند. حميد بچه كم‌توقع و بامعرفتي است اما اميدوارم مديران باشگاه ملوان او را تنها نگذارند و مشكلات مالي را حل كنند تا تيم با آرامش بيشتري كار كند و مربيان بتوانند انديشه‌هايشان را پياده كنند.

استقلال را در اين دو هفته چطور ديديد؟
استقلال هميشه استقلال است و انتظار از آن بسيار بالا. خوشبختانه تا اينجاي كار خوب بوده اما اميدوارم مشكلات مالي در ادامه راه براي تيم دردسرساز نشود.

چند روز قبل داستان باز گذاشتن گوشي موبايل براي اينكه اطلاعات فني استقلال از درون رختكن استقلال به گوش عليرضا منصوريان برسد خيلي سر و صدا كرد. واقعاً فصل قبل اين اتفاق رخ داد؟

نه، فكر نكنم. اتفاقاً تا جايي كه يادم مي‌آيد، قبل از بازي برگشت با نفت آقاي ماجدي يك نفر را مأمور كرده بود تا افراد غريبه اطراف رختكن ما پرسه نزنند. بعيد مي‌دانم اطلاعات‌مان از درون رختكن بيرون رفته باشد.

گروهي از پيشكسوتان استقلال از اينكه منصور پورحيدري دوباره مديرفني و سرپرست اين تيم شده انتقاد كرده و مدعي‌اند بهتر بود راه براي سايرين بازي شود.

ببينيد، اصلاً بحث شخص آقاي پورحيدري نيست. هر وقت استقلال به كادر فني جديد احتياج دارد، فقط نام 2، 3 نفر براي سرمربيگري و سرپرستي مطرح مي‌شود به نظرم استقلال در اين فصل بايد از نام‌ها عبور مي‌كرد اما باز هم مديريت باشگاه ترجيح داد با همين روند كار را ادامه دهد. به نظرم استقلال به نفرات جديدتري احتياج داشت اما حالا كه به هر حال انتخابات صورت گرفته، براي اين تيم آرزوي موفقيت مي‌كنم و اميدوارم در پايان فصل لبخند روي لبان طرفداران اين تيم باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج