adexo3
۲۵۳۳۸۵
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

درافتادن گزارشگر صدا و سیما با کی روش

تساوی تیم ملی مقابل عمان بار دیگر باعث شد منتقدان اعتراض به کروش را از سر بگیرند و پای این اعتراض ها حتی به بخش خبری ۲۰:۳۰ هم باز شود.

خبرآنلاین: تساوی تیم ملی مقابل عمان بار دیگر باعث شد منتقدان اعتراض به کروش را از سر بگیرند و پای این اعتراض ها حتی به بخش خبری ۲۰:۳۰ هم باز شود.

علی رضوانی مجری آیتم خارج از گود بخش خبری ۲۰:۳۰ به خاطر تساوی تیم ملی مقابل عمان یک بار دیگر به سرمربی تیم ملی تاخت و بیان شائبه سنگ اندازی بعضی ها در راه تیم ملی از سوی کروش را از اساس غلط دانست و این بعضی ها را دشمنان فرضی کروش خواند. رضوانی که در کل به خاطر گزارشی که یک بار درباره زندگی شخصی کروش پخش کرده و در این رابطه اتهام هایی به او وارد کرده، مدتی است در تمرین تیم ملی جایی ندارد و کروش هم با او مصاحبه ای انجام نمی دهد، از هر فرصتی برای انتقاد از سرمربی تیم ملی استفاده می کند.

این بار هم تساوی ایران مقابل عمانی که ۱۴سال است تیم ملی ایران در شکست دادنش ناکام بوده، آن هم در دیدار خارج از خانه باعث شد تا او و دیگر منتقدان، اعتراض به کروش را از سر بگیرند و این در حالی است که کروش خودش بعد از پایان بازی به بد بازی کردن تیم مقابل عمان معترف بود، اما جالب است که حتی منصور پورحیدری که در کارنامه سرمربیگریش در تیم ملی باخت ۴ بر ۲ مقابل عمان در بازی های آسیایی را دارد، این تساوی را برای تیم ملی فاجعه دانسته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • bahram

      این همه پول به کیروش دادیم تاهمون نتایج 14سال گذشته روبگیریم ؟؟؟ خب مربی ایرانی هم که همون نتایج رو گرفته .خدایا کی مردم میفهمند که کیروش هم مثل تونی اولیویرا فقط هنرپیشه خوبیه

    • بدون نام

      منصور پور حيدرى حرف بى ربطى زده!

    • بدون نام

      منصور حیدری تنها فردیه که تونسته هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی قهرمان آسیا بشه! احترام افتخارات ملی رو باید حفظ کرد!

    • اتوبوسی

      کیروش تنها فردیه که تونسته هم به عنوان آنالیزور و هم به عنوان مربی گندبزنه ! احترام افتخارات بین المللی رو باید حفظ کرد!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج