اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۲۵۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عذرخواهی دروازه بان پرسپولیس از هواداران

دروازه‌بان جوان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید به خاطر اشتباهی که در بازی با ذوب آهن انجام داده از هواداران عذرخواهی می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: دروازه‌بان جوان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید به خاطر اشتباهی که در بازی با ذوب آهن انجام داده از هواداران عذرخواهی می‌کند.

مرتضی قدیمی پور درباره دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: ما واقعا بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و همه دیدند که مستحق کسب پیروزی بودیم. باید این دیدار را می‌بردیم و به دور بعد صعود می‌کردیم اما ناداوری اجازه نداد که ما به این مهم دست یابیم. تیم ما حدود ۱۰۰ دقیقه ۱۰ نفره مقابل تیم خوب ذوب آهن بازی کرد و در همین زمان هم فرصت‌های گلزنی زیادی به دست آوردیم اما متاسفانه توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد.

او درباره حضورش در بازی نیز گفت: اولین بار بود که در لیگ برتر بازی می‌کردم. راستش را بخواهید واقعا انگیزه زیادی داشتم تا خودم را نشان بدهم. البته در دقایق ابتدایی واقعا استرس داشتم اما هرچه از زمان بازی گذشت روحیه‌ام بهتر شد. خط دفاع تیم‌مان همه عملکرد فوق‌العاده خوبی داشت و اجازه ندادند توپ‌های سنگین به روی دروازه‌ام بیاید. من تمام تلاشم را انجام دادم تا بتوانم برای پرسپولیس مثمر ثمر باشم.

قدیمی‌پور درباره صحنه گلی که دریافت کرد هم گفت: در آن صحنه توپ جلویم به زمین خورد. به همین دلیل نتوانستم توپ را به خوبی مهار کنم و توپ از دستانم خارج شد. وقتی توپ به زمین برخورد می‌کند مهار آن برای دروازه‌بان واقعا سخت می‌شود. می‌دانم به خاطر این اشتباه شیرازه تیم‌مان از هم پاشید به خاطر همین از اعضای کادر فنی تیم، بازیکنان و همه هواداران خونگرم تیم‌مان عذرخواهی می‌کنم. ان‌شاءالله اگر در بازی‌های آینده هم فرصت بازی پیدا کردم، سعی می‌کنم اشتباهاتی که در این دیدار داشتم را به حداقل برسانم و عملکرد خوبی داشته باشم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج