اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۸۰۴۳۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اعتراض شدید مشهدی ها به داور بازی

پدیده مشهد در حالی با پرسپولیس به تساوی رسید که برای اولین بار سکه پرسپولیس از روی دیگرش افتاد،این بار یک تیم به تیر دروازه پرسپولیس زد وداور اشتباهی کرد که به نفع پرسپولیس بود!رضا مهاجری سرمربی پدیده به همین علت گله مند بود!

ورزش سه: پدیده مشهد در حالی با پرسپولیس به تساوی رسید که برای اولین بار سکه پرسپولیس از روی دیگرش افتاد،این بار یک تیم به تیر دروازه پرسپولیس زد وداور اشتباهی کرد که به نفع پرسپولیس بود!رضا مهاجری سرمربی پدیده به همین علت گله مند بود!

مهاجری ضمن انتقاد از عملکرد داور ادامه داد: باید بگویم که امروز داور در نتیجه بازی تاثیرگذار بود. من همیشه احترام زیادی برای داوران قائل هستم اما داور بازی امروز اشتباهات زیادی داشت. در صحنه‌ای که پرسپولیسی‌ها به گل دوم رسید داور نباید خطا اعلام می‌کرد .وقتی داور به راحتی کارت زرد می‌دهد، بازیکن من کم اثر وبی روحیه میشود!.

او ادامه داد: بازیکنانم نقاط قوت پرسپولیس را مهار کردند و از نقاط ضعف پرسپولیس استفاده کردند. فکر می‌کنم با بضاعتی که داریم پیروز واقعی مسابقه با پرسپولیس ما هستیم.
مربی پدیده گله گذاری کرده ودر پایان گفت با اشتباهات داوری سرما کلاه می‌رود و اگر بخواهیم اینگونه از داوری ضربه بخوریم در ادامه کار با مشکل روبرو می‌شویم. با این گونه داوری و با این رفتارها تماشاگرانمان هم دلسرد می‌شوند.

بی تردید باید گفت که پدیده بهترین تیمی بود که پرسپولیس در 10 هفته گذشته با این تیم بازی میکرد،پرسپولیس در 10 بازی گذشته لیگ 6 برد و4 تساوی داشته البته در همه تساوی ها تیم برتر بازی بوده وبه طور متناوب اسیر بدشانسی واصابت توپهایش به دیرک دروازه واشتباهات داوری بوده اما روی سکه آنچنان که گفتیم برای پرسپولیس عوض شد واز بخت بد پدیده این سکه در خانه پدیده زمین افتاد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج