adexo3
۳۰۵۷۴۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بنیتس، گزینه مورد علاقه هواداران نیوکاسل

رافا بنیتس پس از اخراج از رئال مادرید همچنان بدون تیم است. او در انگلیس اقامت دارد و از علاقه اش برای پذیرفتن هدایت تیمی در لیگ برتر سخن گفته است.

ورزش سه: رافا بنیتس پس از اخراج از رئال مادرید همچنان بدون تیم است. او در انگلیس اقامت دارد و از علاقه اش برای پذیرفتن هدایت تیمی در لیگ برتر سخن گفته است.

دو ماه پیش بود که بنیتس به سبب کسب نتایج نه چندان خوب با رئال مادرید از این تیم اخراج شد و جای خود را به زیدان داد. او در آخرین مصاحبه خود از علاقه اش برای بازگشت به لیگ برتر انگلیس خبر داد؛ لیگی که در آن او سابقه هدایت لیورپول و چلسی را داشته است.

از سوی دیگر باشگاه نیوکاسل این روزها با قرار گرفتن در رتبه ۱۹ لیگ برتر، به شدت خطر سقوط را احساس می کند و استیو مک لارن، مربی این تیم نیز در خطر احراج قرار گرفته است. به ادعای نشریه گاردین، در حال حاضر ۴ مربی مهمترین گزینه های جانشینی مک لارن هستند: نایجل پیرسون، دیوید مویس، برندان راجرز و رافا بنیتس.

از میان این ۴ مربی، شانس مویس و بنیتس بیشتر از سایرین است. به ادعای گاردین، بنیتس گزینه مورد علاقه هواداران نیوکاسل و مویس گرینه مورد علاقه مایک اشلی، مالک باشگاه است و باید دید در نهایت کدام مربی حاضر خواهد شد به ریسک پذیرفتن هدایت باشگاه رو به سقوط نیوکاسل پاسخ مثبت بدهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج