adexo3
۳۰۷۰۱۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال

برتری یک نیمه ای پرسپولیس مقابل صبا

نیمه اول دیدار پرسپولیس و صبا به سود سرخپوشان به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم: نیمه اول دیدار پرسپولیس و صبا به سود سرخپوشان به پایان رسید.

دیدار تیم‌های صبای قم و پرسپولیس در ادامه دیدارهای هفته بیست‌وسوم لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم آغاز شد که نیمه نخست این دیدار با تکل گل دقیقه ۴۲ فرشاد احمدزاده به سود سرخپوشان تهرانی خاتمه یافت.

ترکیب صبای قم: حامد لک، خوزه ماچادو، امیرحسین صادقی، محمدامین آرام‌طبع، اکبر صادقی، عبدالکریم اسلامی، فرشید باقری، پیام صادقیان، فرید بهزادی‌کریمی، محمد قاضی و داوود بهادری.

ترکیب پرسپولیس: سوشا مکانی، مایکل اومانیا، لوکا ماریچ، بابک حاتمی، محمد انصاری، احمد نوراللهی، فرشاد احمدزاده، مهرداد کفشگری، محسن مسلمان، امید عالیشاه و علی علیپور.

دقیقه ۱۲: صبای قم صاحب ضربه ایستگاهی شد که پیام صادقیان این موقعیت را هدر داد و ضربه او با اختلاف زیادی از بالای دروازه پرسپولیس عبور کرد.

دقیقه ۲۵: فرشاد احمدزاده در موقعیت بسیار مناسبی می‌توانست پرسپولیس را صاحب گل کند که ضربه این بازیکن راهی به دروازه نداشت و از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۱: پیام صادقیان ارسالی مناسب روی دروازه پرسپولیس داشت که با ضربه سر خوب محمد قاضی همراه بود، اما توپ همانجایی که سوشا مکانی ایستاده بود رفت تا دروازه‌بان پرسپولیس توپ را بگیرد.

دقیقه ۴۲: کرنر ارسالی احمد نوراللهی با اشتباه حامد لک همراه بود که توپ دفع شده این دروازه‌بان به سمت دروازه برگشت و پس از برخورد با تیر دروازه توسط فرشاد احمدزاده به گل برای پرسپولیس تبدیل شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج