adexo3
۳۱۴۳۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کافو: نیمار نباید بارسلونا را ترک کند

عدم تمدید قرارداد نیمار با بارسلونا باعث شده تا شایعات در مورد جدایی احتمالی این ستاره برزیلی در انتهای فصل به گوش برسد.

ورزش سه: عدم تمدید قرارداد نیمار با بارسلونا باعث شده تا شایعات در مورد جدایی احتمالی این ستاره برزیلی در انتهای فصل به گوش برسد.

نیمار سال ۲۰۱۳ از سانتوس به بارسلونا پیوست و پس از گذشته دو فصل و نیم، او به یکی از ارکان ثابت آبی اناری ها تبدیل شده است. نیمار سال ۲۰۱۵ توانست پس از مسی و رونالدو به عنوان سومین بازیکن برتر فوتبال دنیا برگزیده شود.

در حالیکه همچنان بین او و بارسلونا برای تمدید قرارداد توافقی حاصل نشده، خبر پیشنهاد ۱۹۳ میلیون یورویی PSG به وی روز گذشته از سوی نشریه اکیپ مطرح شد که واکنش تندی از سوی مدیران براسا به همراه داشت.

کافو، اسطوره فوتبال برزیل در همین رابطه به "Laureus.com" گفت:" امیدوارم نیمار در بارسلونا بماند و این تیم را ترک نکند چرا که معتقدم هیچ جا برای او بهتر از بارسلونا نیست. بارسلونا تیمی است که نیمار را به بازیکن کنونی بدل کرده و به شدت نیز از او برای ادامه درخششش حمایت می کند. فکر نمی کنم جدایی او چندان منطقی باشد.

نیمار سال ۲۰۱۵ نتوانست عنوان بهترین بازیکن دنیا را کسب کند اما سرانجام به این مهم دست خواهد یافت. هر بازیکن بزرگی در زمان خودش این عنوان را کسب خواهد کرد. اطمینان دارم که او به زودی برتری خود نسبت به سایرین را افزایش خواهد داد."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج