adexo3
۳۱۶۲۰۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

استیماچ: نقشه‌ای کشیده شده بود که ببازیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان مدعی شد که نقشه‌ای کشیده شده بود تا تیمش در مصاف با استقلال بازنده شود.

خبرگزاری تسنیم: ایگور استیماچ پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: قبل از هر چیز به بازیکنان خودمان تبریک می‌گویم. امروز بعد از تمام اتفاقاتی که اطراف تیم‌مان بود، ظاهراً نقشه‌ای کشیده شده بود که بازی را ببازیم، اما توان‌مان را جمع کردیم و با تحمل درد و تمام فشارها که از قبل روی ما بود، ۹۰ دقیقه با افتخار بازی کردیم. کاملاً هم در بازی امروز تیم برتر بودیم و حق‌مان بود پیروز شویم.

وی درباره اینکه منظورش از اینکه برخی نقشه کشیده بودند تا تیمش برنده نشود چه کسانی هستند، گفت: می‌دانم که شما از رسانه‌های مختلف دوست دارید خیلی از مسائل را بپرسید، اما خیلی ساده و کوتاه بگویم که چیزهایی که من در چند روز گذشته و به‌خصوص در ماه گذشته تحمل کردم، یک اسب هم نمی‌تواند تحمل کند، اما من تحمل کردم! من هیچ توضیح بیشتری نخواهم داد و به‌نوعی رفتار خواهم کرد که نشان دهم سپاهان یک باشگاه بزرگ است. فردا تلاش خواهم کرد تا حتماً جلسه‌ای با مسئولان باشگاه داشته باشم و یکسری مسائل را حل کرده و تمام کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: وقتی به سپاهان آمدم از من خواسته شد تیمی جدید را بسازم و ساختن یک تیم جدید پروسه‌ای سخت و طولانی است. تیمی که من در دست گرفتم، متأسفانه تقویم سنی‌شان در بین ۱۱ بازیکن اصلی بیش از ۳۱ سال بود، اما تیمی که امروز بازی کرد، میانگین سنی‌اش شش سال و نیم کمتر از آن تیم بود. دوباره می‌گویم که این کار سخت است، اما من با همه سختی‌ها قبول کردم تیمی برای سپاهان بسازم که در آینده تیمی بسیار قوی باشد و به‌همین دلیل از باشگاه و افراد مسئول در باشگاه انتظار دارم از من حمایت کنند، نه به چیزی بپردازند که به فوتبال و کار ارتباطی ندارد. اگر این‌طور نمی‌خواهند به من بگویند به سلامت تا من هم بروم و در کنار خانواده‌ام استراحت کنم.

استیماچ در خصوص اینکه در یکی دو روز گذشته اعلام کرده بود استعفا نمی‌دهد و به کارش ادامه خواهد داد و حالا که در خصوص محرم نویدکیا حرف و حدیث وجود دارد بازهم به کارش ادامه خواهد داد، گفت: جواب این مسئله را فردا وقتی جلسه‌ام با مسئولان باشگاه برگزار شد، می‌دهم. فقط یک مسئله وجود دارد که کار بسیار سخت است و باید با نظم همراه باشد و خیلی عرق بریزیم تا موفق شویم. در فوتبال هیچ راهی به جز این برای موفقیت وجود ندارد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه تیم قهرمان را تحویل گرفته که میانگین سنی بالایی داشته است، اظهار داشت: سپاهان یک تیم موفق در سال‌های گذشته بود، اما متأسفانه به‌خصوص پس از قهرمانی مشکلات زیادی را که در سال‌های قبل داشت در این تیم نمود پیدا کرد. من این‌ها را می‌دانم و اطلاعاتی دارم. من می‌دانم راه خروج از این بحران چیست. از اولین روزی که به ایران آمدم، برخی می‌خواستند مرا به سمتی هدایت کنند که واقعیت نبود. همیشه یک چیز برای موفقیت وجود دارد و آن هم تمرین در زمین است و انتخاب من برای بازیکنان چیزی بود که در زمین نشان می‌دهند.

وی در پاسخ به این سؤال که «برانکو ابتدای فصل اومانیا را کنار گذاشت و با بازیکن سالاری مبارزه کرد، آیا شما می‌توانید محرم نویدکیا را حذف کنید؟»، گفت: این بستگی به من ندارد. من می‌دانم چه راهی هست تا برای موفقیت جلو برویم و به‌همین دلیل گفتم افرادی که در باشگاه مسئول هستند و اگر دوست دارند ما موفق شویم، باید برخی تصمیمات جدی را اتخاذ کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه اگر این اتفاق رخ ندهد سایه محرم نویدکیا بالای سر او خواهد بود، اظهار داشت: اینجا جایی نیست که من بخواهم پاسخ بدهم. کار من مشخص است و من اجازه نمی‌دهم کسی در کارم دخالت کند و اگر بخواهد دخالت کند، در تیم من جایی ندارد یا اینکه مسئولان تصمیم بگیرند من در آن تیم جایی نداشته باشم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج