adexo3
۴۳۲۱۷۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خونه به خونه با برد آشتی می‌کند؟

خونه به خونه چند هفته‌ای که نمی‌برد و به همین بهانه ۴ امتیاز از صدر جدول فاصله گرفته است. فاصله‌ای که ممکن است به ۷ امتیاز هم افزایش یابد اگر سپیدرود بازی معوقه با اکسین را با پیروزی پشت سر بگذارد.

ورزش سه: خونه به خونه این هفته میهمان فجر سپاسی است که تا به اینجای کار تنها ۵ امتیاز گرفته و یکی از سه نامزد سقوط به دسته دوم است! این بازی فرصت خوبی است که خونه به خونه با برد آشتی کند. هر چند بازی با فجر سختی‌های خاص خود را دارد چرا که این تیم چیزی برای از دست دادن ندارد و می‌آید تا با ارائه بازی‌های انتحاری عقب ماندگی‌هایش را جبران کند.

خونه به خونه با بازیکنان باتجربه‌ای چون پژمان نوری که در اختیار دارد می‌تواند از روزهای سخت به سلامت عبور کند و دوباره مدعی قهرمانی شود. البته نمی‌شود منکر شد حضور همین بازیکنان با کیفیت در ترکیب تیم خونه به خونه موجب می‌شود حریفان با انگیزه در برابر خونه به خونه بازی کنند.

بنابراین خونه به خونه برای پیروزی باید تلاش مضاعفی داشته باشد. نه فقط به این بهانه که حریفان در برابر خونه به خونه با انگیزه بازی می‌کنند. حضور مدعیان در لیگ یک پر رنگ‌تر از گذشته شده و این طور می‌شود گفت تا تیم هشتم مدعی صعود به لیگ برتر هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج