adexo3
۴۴۹۲۳۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مایلی‌کهن: به منصوریان اندازه برانکو فرصت دهند

محمد مایلی کهن اعتقاد دارد باید به منصوریان اندازه برانکو فرصت بدهند.

"ورزش سه"، او درباره عملکرد منصوریان ،سرمربی استقلال گفت،به نظر من باید به منصوریان معادل برانکو فرصت داده شود .

سرمربی سابق تیم ملی ومدیر سابق تیم امید درباره عملکرد منصوریان ومقایسه او با برانکو گفت متاسفانه چون منصوریان ایرانی است امروز با 2 باخت در مسیر اخراج قرار می گیرد ،بله برانکو با پرسپولیس در صدر جدول است اما مگر برانکو در 15 بازی اولش در پرسپولیس چنین نتیجه ای گرفته است؟
مایلی کهن که بی تردید حرف هایش رنگ تعارف ندارد میگوید من از عدالت می گویم وبا کسی بده وبستان ندارم،پرسپولیس تیم خود من است ،مگر از من که 14 سال تمام درپرسپولیس بوده ام ،پرسپولیسی تر هم هست؟هیچ وقت جز زمانی که تیم خودم برابر پرسپولیس قرار میگیرد ،از باخت این تیم خوشحال نمیشوم،امروز هم از صدرنشینی پرسپولیس خوشحالم اما مگر برانکو در 15 بازی اولش چه نتایجی گرفت؟
مایلی کهن توضیحاتش را این گونه ادامه داد :پرسپولیس در 16 بازی اولش با برانکو 5 برد،3 مساوی و8 باخت آورد،عرض من این است که باید به منصوریان فرصت داد واو را حداقل به چشم مربی خارجی دید .
مایلی کهن اما حرف های دیروز خودش را بار دیگر مورد تاکید قرار داد که:من درباره توهین به دایی گفتم وآن را محکوم کردم چون در هفته های اخیر بخش های دیگر فوتبال توهین شده است،به داور ومقام مسئول ،حتی تماشاگر تیم مقابل،متاسفم که توهین این همه در فوتبال ایران زیاد شده است،زمانی آقای مرتضی احمدی برای تشویق تیم شعار می ساخت ،خدا رحمتش کند همه شعر هایش قشنگ بود،به کسی هم توهین نمی کرد ،اگر شعار فوتبال ،غزل وقصیده هم نباشد حداقل نباید توهین باشد ،من توهین را در هر شکل به بازیکن،مربی ،مدیر ،داور ،تماشاگر تیم مقابل وروزنامه نگار وعکاس محکوم میکنم ودلیل بروزش را هم نمی فهمم ،چرا باید به تماشاگر تیم مقابل توهین شود؟

مایلی کهن به مثال جالبی می پردازد که :برزیل در کشور خودش ۷ گل از آلما ن خورد ،در ورزشگاه این کشور کیپ تا کیپ جمعیت نشسته بود اما مگر تماشاگر برزیلی به تماشاگر آلمانی توهین کرد،مگر خون از دماغ کسی آمد ؟مگر کسی دشنام سیاسی داد؟مگر کسی به داور بازی توهین کرد؟چرا ما این همه متحول شده ایم،زمانی بین تماشاگر یک گروه اندک وجود داشت که به آن تماشاگر نما می گفتند اما امروز همه توهین می کنند پس باید بگوییم بین تماشاگر نماها چند تماشاگر واقعی نشسته است !
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه کله پوک مغزت رو بکار بنداز و اظهار نظر کن،هر چند اگه کلت کار میکرد تو چندتا باشگاه اخراج نمیشدی...برانکو تیم رو خودش نبسته بود که اون نتایج رو گرفت و پارسال هم بخاطر خط دفاع و اون سوشای ...دوم شد.این منصویان نابغه قرن 21 خودش تیم رو بسته و گند زده به شخصیت و اقتدار تیم استقلال،اول فکر کن بعد حرف بزن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج