adexo3
۴۷۳۲۶۲
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

مرفاوی: تنها یک روز تمرین کرده بودیم

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه تنها یک روز برای دیدار مقابل ذوب‌آهن تمرین کرده بودیم، گفت: این بازی برای تیم صبای قم یک مسابقه سخت به شمار می‌رفت.

خبرگزاری مهر: صمد مرفاوی شامگاه پنجشنبه پس از پیروزی مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: این مسابقه یک دیدار بسیار خوب به شمار می‌رفت و ما به خوبی می‌دانستیم ذوب‌آهن ساختار خوبی دارد و فوتبال خوبی از خود به نمایش می‌گذارد.

وی با بیان اینکه تیم اصفهانی بازیکنان هماهنگی در ترکیب خود دارد، ادامه داد: متأسفانه ما به دلیل برخی مشکلات، تنها یک روز تمرین کرده بودیم و زمان مناسبی برای انجام کارهای تاکتیکی نداشتیم اما خوشحال هستیم که در این بازی، مسابقه را کنترل کرده و در نهایت به پیروزی دست پیدا کردیم.

سرمربی تیم صبای قم تصریح کرد: به نظرم بازی کردن در زمین ذوب‌آهن بسیار سخت است زیرا این تیم تغییر تاکتیکی بسیاری داشته و همواره نوع و شکل بازی خود را تغییر می‌دهد اما با این حال، بازیکنان ما با نظم تیمی خود، توانستند به پیروزی دست پیدا کنند.

وی درباره مذاکره باشگاه صبا با تیموریان و روزبه چشمی گفت: باشگاه صبا هنوز مذاکره‌ای با این دو بازیکن انجام نداده و این مسائل در بیرون مطرح می‌شود.

ویسی در پاسخ به سئوالی پیرامون داوری این مسابقه اضافه کرد: به نظرم داور در این مسابقه به صورت متعادل قضاوت و به خوبی بازی را کنترل کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مازیار

      حالا که برنده بازی شدید خوب انالیز کردیدو نقاط ضعف ذوب اهن رو میدونستی اگر بازنده بودید به زمین و زمان و داور گیر میدادید که چرا باختید . واقعا که

    • بدون نام

      دمت گرم آقا صمد بنازم غیرت خودتو بازیکنانتو.خیلی خوشحال شدم از برد صبا اونم با لباس آسمانی.

    • علیرضا

      آقا صمد دستت درد نکنه با این برد شیرین !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج