۴۷۳۳۲۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کاخ آرزوهای این دو بازیکن فرو ریخت!

بسته شدن پنجره زمستانی نقل و انتقالات استقلال برای تیموریان و روزبه چشمی بسیار درد آور بود و آنها را از آرزوهایشان کاملا دور کرد.

خبرگزاری مهر: بسته شدن پنجره زمستانی نقل و انتقالات استقلال برای تیموریان و روزبه چشمی بسیار درد آور بود و آنها را از آرزوهایشان کاملا دور کرد.

در حالی که همه نگاه ها در استقلال به بخش مدیریتی این تیم است و اتفاقات نقل و انتقالاتی و بسته شدن پنجره توسط فیفا، این وسط دو بازیکن همه کاخ آرزوهای خودشان را فرو ریخته دیدن و البته کسی هم متوجه آن نشد.

آندرانیک تیموریان

آندرانیک تیموریان که در نیم فصل به استقلال آمد در واقع با رویاهای بسیار زیادی آبی پوش شد. او که این اواخر در لیست کارلوس کی روش نبوده است به استقلال تخفیف زیادی داد تا با این تیم بتواند به تیم ملی هم برگردد و شاید هم در همین تیم روزی از فوتبال خداحافظی کند.

رویای خداحافظی با پیراهن استقلال از آن رویاهاست که خیلی از بزرگان همین تیم به آن دسترسی پیدا نکردند. در واقع استقلال برای آندو دروازه ای معنوی بود چه برای بازگشت به تیم ملی و چه خداحافظی از فوتبال. وقتی پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته شد تیموریان با دهانی نیمه باز به خبر دهنده نگاه می کرد و تا دو روز هم این خبر را باور نداشت. با این حال او در آخرین روز فصل نقل و انتقالات قراردادش را با استقلال فسخ کرد.

روزبه چشمی

روزبه چشمی آنقدر موثر بود که خیلی ها از دست دادن جام و دریافت چهار گل از پرسپولیس در سال قبل را حاصل مصدومیت همین یک بازیکن دانستند. استقلال البته در دوران مصدومیت روزبه چشمی را از لیست خارج کرد اما خیلی ها منتظر بودند که او به منطقه خالی استقلال برگردد و این بخش ضعیف هافبک دفاعی را ترمیم کند. برخی از هواداران استقلال حتی تصور می کردند چشمی همین حالا هم که برگردد می تواند آماده باشد اما روزگار به چشمی روی خوش نشان نداد.

چشمی که قصد بازگشت به روزهای خوش را داشت عملا پنجره را بسته دید و رویاهایش غرق شدند. روزبه با پیشنهاد پرسپولیس هم روبرو شد اما در آخرین ساعات فصل نقل و انتقالات نیم فصل با مدیرعامل باشگاه استقلال توافق کرد تا بماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج