اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۴۲۹۶۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

قیمت ستاره های فینال چمپیونزلیگ

فهرست منتشر شده از قیمت بازیکنان دو تیم رئال مادرید و یوونتوس نشان می‌دهد که مجموع قیمت بازیکنان رئال حدود ۲۰۰ میلیون یورو از یووه بیشتر است.

ورزش سه: فهرست منتشر شده از قیمت بازیکنان دو تیم رئال مادرید و یوونتوس نشان می‌دهد که مجموع قیمت بازیکنان رئال حدود ۲۰۰ میلیون یورو از یووه بیشتر است.

رئال در ترکیبش دو بازیکن حضور دارند که در زمان خود رکورد نقل و انتقالات را شکسته اند که چیزی حدود ۲۰۰ میلیون یورو مختص این دو بازیکن است. پس از بیل و رونالدو، خامس رودریگس با ۸۰ میلیون در رده سوم گرانترین بازیکنان رئال قرار گرفته است ولی رده چهارم اختلاف چشمگیری با رده سوم دارد. در حقیقت نفر چهارم این فهرست، کریم بنزماست که با رقمی حدود نصف خامس یعنی ۴۱ میلیون به رئال پیبوسته است. سپیدپوشان در جذب دیگر بازیکنان هوشمندانه کار کرده اند و اکثر آنها با ارقامی نسبتا پایین جذب رئال شده اند.

در دیگر سو، یووه نیز به جذب بازیکنان با قیمت پایین شهرت دارد و بیشتر سعی اش بر این بوده که بازیکنانی که قراردادشان با باشگاه به پایان می‌رسد را به خدمت بگیرد. به همین علت بازیکنانی مثل خدیرا برای آنها هزینه ای در پی نداشته است. اما یووه نیز در یکی دوفصل اخیر بازیکنان گرانقیمت به خدمت گرفته است. ایگواین با 90 میلیون یورو، دیبالا با 40 میلیون یورو از جمله بازیکنان گرانقیمت یووه هستند. با این حال مجموع بازیکنانی که رئال به خدمت گرفته، نزدیک به 200 میلیون یورو از یووه گرانتر است که البته با توجه به موفقیت های اخیر رئال، این اختلاف قابل توجیه است.
قیمت ستاره های فینال چمپیونزلیگ
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج