adexo3
۵۶۴۳۷۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فریاد شیران: آقای کشوری‌فرد! چشم به تیم نداشته باش

مدیر آکادمی باشگاه نفت، گفت: مسئولان ورزشی شهر قم به جای اینکه چشم به مال دیگران داشته باشند بهتر است به فکر تیم شکست خورده خودشان باشند و تلاش کنند این تیم بالا بیاید نه اینکه چشم به مال باشگاه‌های دیگر داشته باشند.

خبرگزاری فارس: نادر فریادشیران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ، درخصوص وضعیت تیم فوتبال نفت تهران گفت: این روزها بازیکنان نفت تمرینات خودشان را انجام می‌دهند و با انتخاب علی کریمی که از اسطوره‌های خوشنام کشور ما است به خوبی تمرینات این تیم برگزار می‌‌شود. انتخاب کریمی به عنوان یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران به عنوان سرمربی نفت باعث شده تا این تیم قدیمی و ریشه‌دار باز هم هواداران زیادی پیدا کند و باید این اتفاق را به فال نیک گرفت. من هم به عنوان فردی که سال‌های سال در باشگاه نفت زحمت کشیدم و الان مسئول آکادمی این باشگاه هستم هر کمکی که از دستم بربیاید برای موفقیت این تیم و علی کریمی انجام می‌دهم چرا که کریمی خصوصیات اخلاقی منحصر به فردی دارد که او را از سایرین متمایز می‌کند. او حتی زمانی که مربی تیم ملی بود به دلیل برخی اخلاق‌های کی‌روش از تیم ملی کنار آمد اما اجازه نداد از اسم او سوء استفاده کنند.

وی ادامه داد: حالا باز هم موضوعی پیش آمده که دل من و همه اهالی فوتبال تهران به درد آمده است. ما طبق اخبار مستندی شنیده‌ایم که برخی از افراد سیاسی و مدیران ورزشی شکست خورده که کارنامه ناموفق آنها مشخص است تحرکاتی انجام داده‌اند تا خاطرات تلخ گذشته تکرار شود و آن هم این است که بحث هبه کردن تیم نفت شنیده می‌شود. یکبار پیش از این در زمان ریاست جمهوری ا حمدی‌نژاد این اتفاق در حال رخ دادن بودن تا نفت به استان مرکزی منتقل شود اما با فشارهای رسانه‌ها و برنامه ۹۰ خوشبختانه این اتفاق رخ نداد. ما تجربه ناموفقی درخصوص این قضیه داشتیم و یادمان هست که تیم‌هایی مثل پاس، صبا و پیکان پس از انتقال از تهران به شهرهای دیگر به چه سرنوشتی دچار شدند و حالا برخی‌ها می‌خواهند با سیاسی‌کاری باز هم آن خاطرات تلخ را تکرار کنند. متاسفانه بوهای خوبی از باشگاه نفت نمی‌شنوم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: برخی از نمایندگان مجلس که متعلق به شهر مقدس قم هستند نامه‌نگاری‌هایی انجام دادند تا تیم نفت به دلیل مشکلاتی که دارد منحل شده و امتیاز این باشگاه به باشگاه سقوط کرده صبای قم برسد. اما من به مسئولان این باشگاه توصیه می‌کنم وارد این بازی خطرناک نشوند چرا که رسانه‌ها به عنوان چشم جامعه اجازه انجام چنین کاری نخواهند داد. تیم نفت متعلق به مردم تهران است و می‌بینیم که در این سال‌ها چه بازیکنانی تحویل فوتبال ملی ما داده است. بازیکنانی مثل علیرضا بیرانوند، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، مرتضی پورعلی‌گنجی و ... تنها بخشی از خدمات باشگاه نفت به فوتبال ایران هستند و مطمئناً با انتقال نفت به قم نه تنها به فوتبال تهران بلکه به فوتبال ایران خیانت خواهد شد. من عاجزانه از وزیر ورزش و رئیس مجلس شورای اسلامی می‌خواهم که جلوی این کار گرفته شود و اجازه ندهند که این اتفاق رخ بدهد. تیم نفت متعلق به مردم تهران است شما ببینید که چه سرنوشتی نصیب تیم‌هایی شده که از تهران به شهرستان‌ها منتقل شدند و متاسفانه این هبه کردن فقط مختص به تیم‌های تهرانی است. امیدوارم مهدی تاج روی حرفی که زده بود بایستند و اجازه انتقال تیم‌ها از شهری به شهر دیگر را ندهد.

مربی اسبق تیم نفت در ادامه اظهارات خود خاطرنشان کرد: از نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی و همچنین نمایندگان شورای شهر می‌خواهم که آنها به فکر تیم نفت باشند و اجازه چنین اتفاقی را ندهند. این نمایندگان با رای مردم تهران وارد مجلس می‌شوند و نباید اجازه دهند که فوتبال تهران نابود شود. این حق مسلم تهران است که تیمش را نگه دارد.

  1. فریاد شیران تصریح کرد: نمایندگان برای رای‌ آوردن در کنار ورزشکاران قرار می‌گیرند و از محبوبیت آنها استفاده می‌کنند الان هم امیدوارم که از ورزش و فوتبال تهران دفاع کنند و اجازه ندهند که حق تهرانی‌ها پایمال شود. از طرفی هم روی صحبت من با مسئولان ورزشی شهر قم است. آقای کشوری‌فرد! شما به همان تیم لیگ یکی خودتان بچسبید و آن را درست کنید و چشم به مال دیگران نداشته باشید. اصلا شهر قم که برای بازی‌هایش صد تماشاگر هم به استادیوم نمی‌رود تیم فوتبال برای چه می‌خواهد؟ متاسفانه مدیران شکست خورده ورزشی برای جبران ناکامی‌هایشان به سراغ این مسائل می‌روند اما من به آنها می‌گویم که وارد این بازی‌ها نشوند و روی تیم خودشان کار کنند.

وی در پایان افزود: تیم نفت همانند پرسپولیس نماینده ایران در آسیا است و حکم تیم ملی را دارد هنوز یادمان نرفته که چطور شیربچه‌های نفت در خاک عربستان پس از پیروزی مقابل تیم عربستانی شعار یاحیدر یا حیدر سر دادند. این تیم با یک مشت جوان و هدایت علی دایی فصل قبل قهرمان جام حذفی شد و حالا مثل پرسپولیس نماینده مستقیم ایران در آسیا است. آقایان اجازه ندهند که این تیم نابود شود. چون واقعا حیف است نفت باشگاه خوشنام و بازیکن‌ساز است که متعلق به تهرانی‌ها است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج