adexo3
۵۹۰۸۳۴
۱۴ نظر
۵۰۰۱
۱۴ نظر
۵۰۰۱
پ

معرفی رسمی فرهاد مجیدی در سایت اسپانیول

سایت باشگاه اسپانیول در گزارشی مفصل به حضور فرهاد مجیدی در یکی از تیم های پایه این باشگاه پرداخته است.

ورزش سه: چند روز قبل بود که مجیدی در اینستاگرامش از حضور در باشگاه اسپانیول و شروع فعالیتش به عنوان مربی در یکی از تیم های پایه خبر داد. اکنون سایت باشگاه اسپانیول در گزارشی به معرفی مجیدی و شرایط همکاری او با این باشگاه پرداخته است. در این گزارش آمده است:

" فرهاد مجیدی، بازیکن سابق تیم ملی ایران و یکی از ستاره های فوتبال آسیا، به دعوت باشگاه اسپانیول، در اینجا حضور پیدا کرد. او که پیش از این در سال ۲۰۱۴ هم بازدیدی از ورزشگاه RCDE داشت، قصد دارد آشنایی بیشتری با شرایط کار تیم های پایه در مجموعه تمرینی دنی خارکه، که یکی از معروف ترین آکادمی های دنیاست، پیدا کند.

او به عنوان مهمان چند هفته در بارسلونا خواهد بود تا با ساختار تمرینی ما، شیوه کاری تیم های جوانان ما و همین طور تمرینات تیم اصلی باشگاه زیر نظر کیکه سانچس فلورس آشنا شود.

علاوه بر این، مجیدی شرایط سازماندهی و توسعه باشگاه اسپانیول که یکی از باشگاه های سنتی در بهترین لیگ دنیاست را زیر نظر می گیرد.

مجیدی در فصل 2000-1999 در راپیدوین بازی می کرد؛ اما بیشتر دوران حرفه ای اش را در آسیا سپری کرده و در خاورمیانه یک اسطوره محسوب می شود. او در لندن دوره های مربیگری را زیر نظر فدراسیون فوتبال انگلیس سپری کرده است. باشگاه اسپانیول مطمئن است که حضور او در اینجا به گسترش برند باشگاه در آسیا کمک خواهد کرد."

بنابر اطلاعاتی که در اختیار ورزش سه قرار گرفته، فرهاد مجیدی تا زمان دریافت اجازه کار در اسپانیا، به عنوان مهمان در تمرینات اسپانیول حضور خواهد داشت و پس از دریافت مجوزهای لازم، به عنوان یکی از مربیان تیم های پایه در این تیم کار خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سـونـامـی

      شاه فرهاد

    • بدون نام

      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
      این که رو هوا هست کارش بعد مدعی مربی گری شده؟
      برو خودتم مثل داچ علی شومن هستی
      همون امارات پیش شیوخ کار کنی بهتره

    • mrobaei

      خیلی جالبه.
      دو هفته قبل اکثر رسانه های ورزشی متمایل به کیسه و همچنین هواداران بی اسطوره ای که برای تیمشون صفحات هواداری دارند ادعا کردند که مجیدی سرمربی تیم های پایه اسپانیول شده.
      بنده همون موقع در یکی از کامنت هام در همین سایت بطور کلی درباره مربیگری تیم های پایه توضیح دادم و ثابت کردم که این خبر قویا دروغ و فرافکنی می باشد.
      اتفاقا یکی از همون بی اسطوره ها هم اومده بود و در جواب کامنت من نوشته بود چقدر برات مهم بوده که این همه رفتی تحقیق کردی و در جواب ایشون باید بگم که این خبر از جهت اینکه دست آدم های دروغ پراکن و فرافکنی هارو رو کنم برام مهم بوده تا از اشاعه دروغ جلوگیری کنم و جلوی تقدیس بی مورد انسان های ناپاک و دوپینگی رو بگیرم.
      اگر توجه کنید، پیرو توضیحات قبلی من، آقای مجیدی همون طور که در این خبر شما آمده، به عنوان کارآموز اونجا هستند و تازه اگر بتوانند اجازه کار بگیرند، به عنوان یکی از مربیان پایه استخدام خواهند شد. توجه کنید که اسمی از سرمربی گری برده نشده.
      ضمنا ایشان که گاه و بیگاه عکس هایی از خودش در اسپانیا نشر می دهد و دو سه سالی هست که در اسپانیا ساکن هست، هنوز اجازه کار در اسپانیا را اخذ نکرده.

      و در آخر باید عرض کنم که به سایت باشگاه اسپانیول اطلاعات اشتباهی هم داده اند. فکر نمی کنم آقای مجیدی در بین اسطوره های خاورمیانه جایی داشته باشند، مگر اینکه لیگ جعلی امارات را به کل خاورمیانه بسط دهیم.

      پاسخ ها

      • salar

        خسته نباشی دلاور!!!!

      • محسن مانی

        تا کور شود هر آنکه نتواند دید...

    • بدون نام

      مجیدی اسطوره باشه پس دایی و مهدوی کیا و باقری چی هستن؟...

      پاسخ ها

      • محسن مانی

        نام کریمی یادت رف دلااااااور خخخخ

      • بدون نام

        چقدر سوختگی دایی که گلزن تاریخ ملی شد علی کریمی و مهدوی‌کیا که با رونالدو و زیدان بازی گردن چرا شر میگی چه ربطی به سرمربیگری داشت

    • بدون نام

      شاه فرناز مجیدی اسطوله

    • امید

      میدونم سوزش داره، واسه لنگیا تحملش سخته، تا حالا همچین چیزی تجربه نکردید نه، یه دونه ای فرهاد، تو چه کردی با این لنگیا که هر وقت اسمت میاد آتیش میگیرن

      پاسخ ها

      • MROBAEI

        آره والا. اتفاقا تجربه نکردیم. به نظرم مهدوی کیا و هاشمیان دارن تو آلمان از درس های کلاس استاد مجیدی آموزش می بینن. خخخخخ

    • samiyar

      در جواب دوستان لنگی شما فرض کن اصن فرهاد مجیدی رفته اونجا ماساژور شده

    • بدون نام

      مربای عزیز نظرت روبزاربرای لنگ وکیسه کشی توحموم،بتوچه نظردهی درباره سرورت بایک من چرت وپرت .فکرمی کنی چندنفرنظرت رو می خونند

    • بدون نام

      بزاربادبیادواگرنه فرهادمیادب امیدروزی ک فرهادسرمربی استقلال بشه پرسپولیس منتظرباشداقافرهادب زودی میاد خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج