adexo3
۶۲۴۵۹۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

افتخاری: باشگاه استقلال جعل سندی انجام نداده

سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال پیش از حضور در جلسه مربوط به ماجرای صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها و مسئله حذف نمایندگان فوتبال ایران از لیگ قهرمانان آسیا با سایت نود خبر حذف احتمالی استقلال گفت و گوی کوتاهی انجام داد.

وب سایت نود: مدیرعامل استقلال که همراه پندار توفیقی در این جلسه حضور یافت، درباره خبر حذف احتمالی استقلال از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به سایت نود گفت: تا ۲۴ آبان ماه باشگاه ها مهلت دارند مدارکشان را تکمیل کنند و تا این لحظه هیچ باشگاه ایرانی از لیگ قهرمانان حذف نشده است.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه استقلال طلبکاران زیادی دارد و آیا تا روز ۲۴ آبان رضایت این طلبکاران جلب می شود، گفت: تلاش می کنیم این اتفاق بیفتد و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بماند. ما در جلسه امروز، اسناد را به فدراسیون فوتبال ارائه خواهیم داد و البته لیستی را اعلام می کنیم تا بدهکاران بیایند و با ما به توافق برسند. لیست دوم را هم شنبه ارائه می کنیم و تا به امید خدا کار تمام شود.

افتخاری در پایان درباره اینکه گفته می شود استقلال به دلیل جعل سند در کنفدراسیون فوتبال برای گرفتن تاییدیه در لیگ قهرمانان آسیا در خطر حذف از مسابقات است، گفت: چنین چیزی صحت ندارد و این خبر شایعه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج