adexo3
۶۲۵۹۰۷
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

لیست خروج استقلال؛ رحمتی، جباری، یعقوب و پادو

از نیم‌فصل اول لیگ هفدهم فقط ۴ هفته مانده و به زودی تیم‌ها به دنبال ایجاد تغییراتی در فهرست بازیکنان خود خواهند بود.

آی اسپورت: از نیم‌فصل اول لیگ هفدهم فقط ۴ هفته مانده و به زودی تیم‌ها به دنبال ایجاد تغییراتی در فهرست بازیکنان خود خواهند بود. در این میان یکی از جذاب‌ترین ابهامات مربوط به باشگاه استقلال است و به نظر می‌رسد نام‌های بزرگی از فهرست این تیم برای نیم‌فصل دوم خط خواهند خورد. با توجه به اتفاقاتی که بعد از آمدن وینفرد شفر به استقلال افتاده، می‌توان تا حدودی، خروجی‌های این تیم در نیم‌فصل را پیش‌بینی کرد.

مهدی رحمتی : با توجه به حضور فیکس حسین حسینی در دروازه استقلال، به نظر می‌رسد مهدی رحمت ی یکی از اولین جداشده‌های این تیم در نیم‌فصل باشد. از مصاحبه‌های شفر کاملا مشخص است که او قصد ندارد حسینی را نیمکت‌نشین کند. شفر حتی پیش‌‎بینی حضور حسینی در جام جهانی را هم کرده و این اتفاق فقط با حضور فیکس او در دروازه استقلال خواهد افتاد. به همین دلیل رحمتی تا پایان فصل هیچ شانسی برای بازی کردن در استقلال نخواهد داشت و اگر می‌خواهد بازی کند باید به تیم دیگری برود. مگر اینکه اتفاق ناگواری مثل مصدومیت برای حسینی بیفتد و رحمتی در استقلال بماند.

مجتبی جباری: در این مدت به اندازه کافی مجتبی جباری را از چشم شفر انداخته‌اند. او بعد از کنار گذاشته شدن از تمرینات توسط مدیران باشگاه، حتی یک جلسه هم فرصت تمرین کردن در تیم شفر و اثبات توانایی خود به او را نداشته است. آگاه کردن شفر از وضعیت زانوی جباری هم باعث شده تا سرمربی آلمانی روی این بازیکن هیچ حسابی باز نکند و به دنبال بازیکنان دیگری باشد. بعید است تا پایان نیم‌فصل اتفاق عجیبی بیفتد و نظر شفر نسبت به جباری عوض شود و به نظر می‌رسد او هم یکی از بزرگ‌ترین جداشده‌های استقلال در نیم‌فصل خواهد بود.

لئاندرو پادوانی: مدافع بلندقامت برزیلی استقلال بعد از حضور شفر هرگز فرصت بازی کردن را پیدا نکرده است. او در تمرینات نتوانسته توجه شفر را به خود جلب کند و آنقدر بد بوده که مربی آلمانی روزبه چشمی را از خط هافبک به خط دفاع آورده است. حتی مصدومیت پژمان منتظری و البته اشتباهات مرگبار چشمی در بازی‌های استقلال هم باعث نشده شفر به پادو شانس بازی کردن را بدهد و در ۴ هفته آینده هم بعید است اتفاق دیگری بیفتد. او قطعا یکی از خروجی‌های استقلال در نیم‌فصل خواهد بود.

یعقوب کریمی: او هم یکی از کسانی است که به احتمال زیاد در نیم‌فصل از استقلال جدا خواهد شد. شفر بعد از حضور در استقلال نام او را در هیچ‌یک از بازی‌های تیمش حتی در لیست ۱۸ نفره قرار نداده و به نظر می‌رسد به او اعتقادی ندارد. در حضور فیکس میلاد زکی‌پور، این آرمین سهرابیان است که معمولا در فهرست ذخیره‌های استقلال قرار می‌گیرد و او گزینه دوم شفر در دفاع چپ است. به همین دلیل باید نام یعقوب کریمی را هم از حالا در لیست خروجی استقلال در نیم‌فصل قرار دهیم.

می‌شود نام دو سه بازیکن دیگر را به این لیست اضافه کرد. سجاد شهباززاده و علی قربانی دو مهاجمی هستند که عملکرد ضعیفی داشته‌اند و هنوز موفق به گلزنی در لیگ برتر نشده‌اند. ادامه این روند می‌تواند به خروج یک یا هر دوی آنها در لیست خروجی استقلال منجر شود. حسن بیت‌سعید هم بعد از حضور شفر در استقلال روزهای بدی را می‌گذراند. گفته می شود او درخواست جدایی از استقلال را ارائه داده و شفر هم مخالفت چندانی با این درخواست نشان نداده است. البته درباره او شرایط کمی متفاوت است و اگر بیت‌سعید بتواند در روزهای آینده، خودی نشان بدهد شاید در استقلال ماندنی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انگار دیگه مطلب ندارین از الان نمیخاد قضاوت کنید

    • امیر

      این لیستو باشگاه اعلام کرده یا اقای شفر گفته فکر میکنم شما پیش گویی الکی جو نده اقا

    • rezaaaa

      یادمون باش ک مهدی رحمتی برای استقلال چقد زحمت کشیده و همیشه تو قلب ما استقلالیا جا داره

    • بایرن _تاج _ میلان

      شهباز زاده قربانی جابر انصاری یعقوب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج