adexo3
۶۴۳۵۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گواردیولا: پیشنهاد فرگوسن را یادم نمی آید

سرمربی منچسترسیتی در آستانه تقابل با یونایتد عنوان کرد الکس فرگوسن هیچ‌گاه به او پیشنهاد مربیگری در لیگ برتر را نداد.

ایسنا: ‌به نقل از دیلی میل، سرالکس فرگوسن در سال ۲۰۱۲ وقتی به پایان دوران مربیگری خود نزدیک می‌شد، دیداری با پپ گواردیولا داشت که خیلی‌ها عنوان کردند که فرگوسن در این دیدار از گواردیولا خواسته است تا هدایت منچستریونایتد را بر عهده بگیرد.

پپ گواردیولا بعد از سال‌ها در آستانه تقابل با منچستریونایتد درباره آن دیدار صحبت کرد و گفت‌: شاید زبان انگلیسی من در آن دوران به اندازه‌ای خوب نبوده است که صحبت‌های سرالکس فرگوسن را متوجه شوم ولی او هیچ گاه به من پیشنهاد مربیگری در منچستریونایتد را نداده است. ما درباره زندگی، فوتبال و لیگ برتر به صحبت پرداختیم و او هیچ گاه به من نگفت که هدایت منچستریونایتد را بر عهده بگیرم. دیدار من و فرگوسن، دیدار دو همکار بود که درباره مسائل مختلفی به صحبت پرداختیم. بعد از جدایی از بارسلونا، بایرن مونیخ اولین تیمی بود که با من تماس گرفت. البته منچسترسیتی به من در آن زمان پیشنهاد داد اما من تصمیم گرفتم تا به بایرن مونیخ بروم. زبان آلمانی آموختم و کارم را در بایرن مونیخ شروع کردم. از همان زمان می‌دانستم که منچسترسیتی به دنبال جذب من است و وقتی کارم در بایرن مونیخ تمام شد پیشنهاد منچسترسیتی را قبول کردم.

گواردیولا ‌اضافه کرد: من هیچ گاه از پیوستن به منچسترسیتی ناراحت نیستم و خوشحال هستم که به این تیم آمده‌ام. بار دیگر این را تکرار می‌کنم من برای مربیان دیگر از جمله سر الکس فرگوسن یا آرسن ونگر و یا ژوزه مورینیو احترام زیادی قائل هستم.

آمار ژوزه مورینیو در تقابل با پپ گواردیولا اصلا خوب نبوده است. چهار پیروزی برای ژوزه مورینیو، شش تساوی و هشت پیروزی برای گواردیولا نتیجه‌ ۱۸ تقابل این دو مربی بوده است.

سرمربی منچسترسیتی درباره تقابل خود با ژوزه مورینیو، ‌اضافه کرد: رقابت من و مورینیو شاید تا ۱۰، ۲۰ یا ۳۰ سال آینده هم رخ دهد. در این بازی‌ها ما هر کدام پیروزی‌هایی داشته‌ایم. نظر من درباره دستاوردهای ژوزه مورینیو هیچ گاه تغییر نخواهد کرد. البته این را می‌دانم که نگرش ما به فوتبال متفاوت است. ما عاشق رقابت کردن هستیم ولی اصلا برای من شرایط حساس و جالبی نیست که مورینیو را شکست بدهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج