adexo3
۶۴۷۰۷۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

طیبی: از قطر هم می‌توانم به تیم ملی برسم

هنوز نقل و انتقالات نیم فصل شروع نشده بود که خبر رسید محمد طیبی مدافع ایرانی القطر قصد دارد به ایران برگردد.

ایران ورزشی: هنوز نقل و انتقالات نیم فصل شروع نشده بود که خبر رسید محمد طیبی مدافع ایرانی القطر قصد دارد به ایران برگردد. در مورد مقصد بعدی او هم خبرهای زیادی به گوش می‌رسید که مهم‌ترین آن، تراکتورسازی تبریز و سپاهان بود. طیبی ظاهرا خیلی دوست داشت به ایران برگردد تا بخت خود را برای رسیدن به تیم ملی بیشتر کند اما مخالفت باشگاه قطری باعث شد نتواند جدا شود و در القطر به کار خود ادامه دهد. محمد طیبی که تغییر سرمربی تیمش را خیلی مثبت می‌داند، حالا فکر می‌کند با همین تیم می‌تواند به تیم ملی برسد. طیبی در مورد پیشنهادهایی که دریافت کرد، شرایط القطر و ... صحبت‌های جالبی دارد

در این مدت خبرهای زیادی در مورد بازگشت شما به لیگ برتر ایران به گوش می‌رسد. این مساله صحت دارد؟

من چند پیشنهاد جدی از تیم‌های ایرانی داشتم که یکی از آنها هم تراکتورسازی تبریز بود اما القطر راضی به جدایی‌ام نشد.

ظاهرا از فولاد خوزستان و سپاهان هم پیشنهاد داشتی؟

با سیروس پورموسوی صحبتی دوستانه داشتم اما سپاهان و چند تیم دیگر هم مذاکره کردند ولی همانطور که گفتم نمی‌توانم به ایران بیایم.

یعنی نمی‌توانی جدا شوی؟

نه، چون قرارداد دارم و باشگاه القطر رضایتنامه نمی‌دهد.

اما قبلا خبر رسیده بود اگر مبلغ نیم فصل دوم را می‌بخشیدی می‌توانستی جدا شوی...

بله، قبلا گفته بودند با بخشیدن قرارداد نیم فصل دومم می‌توانم جدا شوم و خودم هم قصدم همین بود که ببخشم و به ایران برگردم اما الان می‌گویند تحت هیچ شرایطی راضی به جدا شدن من نیستند. به هر حال تغییر سرمربی تیم باعث شد به شرایط خوبی برگردم و با بازی در پست خودم، به روزهای خوب برگردم. در این ۲ بازی که با سرمربی جدید کار کردم، یک بار بهترین بازیکن زمین شناخته شدم و یک بار هم گل زدم که گلم بهترین گل هفته معرفی شد. وقتی آنها متوجه شدند توانایی‌هایم به چه صورت است با جدایی‌ام مخالفت کردند.

یکی از دلایل مهمی که می‌خواستی به لیگ ایران برگردی، گویا بحث بهتر دیده شدن و رسیدن به تیم ملی بود...

بله، بحث تیم ملی بود. متاسفانه در زمان سرمربیگری گابریل کالدرون در پست اصلی‌ام بازی نمی‌کردم و من را به راست برده بود که با این تفکر و این سرمربی، نه انگیزه داشتم و نه از فوتبال لذت می‌بردم که فکر می‌کردم بازی‌هایم هم دیده نمی‌شود چون تیم خوب نتیجه نمی‌گرفت. به همین دلیل می‌خواستم برگردم اما سرمربی تغییر کرد. عبدا... مبارک من را به پست خودم برگرداند و حالا با انگیزه کار می‌کنم که نشان دادم توانایی‌های بالایی در این پست دارم. حالا تمام سعی‌ام را می‌کنم که از همین جا به تیم ملی برسم.

اما اوایل حضورت در القطر، خیلی از کالدرون راضی بودی...

اوایل خوب بود و در ۲ هفته اول هم که در پست خودم بازی کردم در تیم منتخب هفته قرار گرفتم. ما در بازی اول مقابل لخویا که یکی از قدرتمندترین تیم‌های قطر است ۳ گل خوردیم که ۲ گل آن به گفته کارشناسان، خطا و آفساید بود. در آن بازی من هم یک گل زدم اما در نهایت با اشتباهات داوری ۳ بر ۲ باختیم. با این حال در تیم منتخب هفته قرار گرفتم.

پس از زمانی که پستت تغییر کرد، ناراضی بودی؟

بله، من در پست خودم در ۳ بازی که دفاع وسط بودم بهترین عملکرد را داشتم. در مقابل لخویا که اکثر بازیکنانش ملی‌پوش هستند عملکرد خوبی داشتم، مقابل السد هم توانستم یک گل بزنم. در یک بازی هم یک بر صفر بردیم که در تیم منتخب هفته قرار گرفتم اما بعد از آن وقتی به سمت راست رفتم کلا عملکرد خوبی نداشتم. شاید دلیلش این بود که از تغییر پستم ناراضی بودم.

در بازی حذفی مقابل الخریطیات چرا شکست خوردید؟

از سوال به موقع‌تان ممنونم. قبل از هر چیز می‌خواستم گلایه‌ای از بعضی خبرگزاری‌ها و سایت‌ها داشته باشم. ۲، ۳ روز پیش مطلبی منتشر شد که در آن نوشته شد القطر در حضور ۹۰ دقیقه‌ای من به الخریطیات باخته و ۶ گل خورده. من از این دوستان می‌خواهم قبل از هر چیز، از صحت خبری که می‌خواهند منتشر کنند، مطمئن شوند و بعد این کار را انجام دهند چون من ۴، ۵ روز است که ایران هستم و در این بازی اصلا حضور نداشتم. ما در لیگ مقابل این تیم بازی خوبی انجام دادیم که توانستیم ۳ بر ۲ ببریم و حتی جایزه بهترین بازیکن زمین به من رسید اما در جام حذفی به دلیل اینکه سرمربی گفته می‌خواهد تمام تمرکزش را روی لیگ بگذارد، ذخیره‌ها را به زمین فرستاد که ۶ بر یک باختیم. به هر حال فکر می‌کنم انتشار این خبرها به قصد تخریب من است و امیدوارم از این به بعد با تحقیق بیشتر، خبرهای خود را منتشر کنند.

چرا برای این بازی نماندی؟

ما در تعطیلات نیم فصل هستیم که من با اجازه تیم به ایران آمدم چون جام حذفی برای تیم و باشگاه ارزش ندارد، ضمن اینکه وقتی من ۲ روز قبل از بازی در ایران بودم، چطور می‌توانم در بازی باشم؟

چرا جام حذفی را جدی نگرفتید؟

تیم ما الان شرایط خوبی در جدول لیگ ستارگان ندارد. به همین دلیل قرار است تمام تمرکزمان روی این مسابقات باشد. پس برای این مساله نیاز بود از جام حذفی کنار بکشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج