adexo3
۶۵۸۹۳۵
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

همامی: غرامت قرارداد سال دومم را ندیدید؟

می‌گویند قرارداد مسعود همامی با پرسپولیس چقدر بوده که حالا او بیش از ۷۰۰ میلیون از این باشگاه طلبکار شده و به ای‌اف‌سی شکایت کرده؟

ایران ورزشی: می‌گویند قرارداد مسعود همامی با پرسپولیس چقدر بوده که حالا او بیش از ۷۰۰ میلیون از این باشگاه طلبکار شده و به ای‌اف‌سی شکایت کرده؟ گلر فعلی ماشین سازی توضیح می‌دهد: «برای آن دسته افرادی که از هیچ چیز خبر ندارند و حرف‌های بیهوده می‌زنند متاسفم و اهمیتی هم به حرف‌های‌شان نمی‌دهم. قرارداد من با پرسپولیس یک سال و نیمه بود. برای نیم فصل ۲۳۰ میلیون و برای فصل بعد ۵۹۸ میلیون. از آن ۲۳۰ میلیون آقای طاهری کلا ۶۰ میلیون به من داد و قراردادم را یکطرفه فسخ کرد. من را در ساعت آخر نقل و انتقالات کنار گذاشتند و با اینکه هزینه رضایتنامه‌ام از پیکان را خودم داده بودم اینطوری با سرنوشتم بازی کردند. بعد از شکایت من طبیعی بود که غرامت فصل بعد هم در حکم لحاظ شود که یک و نیم برابر رقم قرارداد است. با این حساب من بیش از یک میلیارد تومان طلبکار شدم که با حکم کمیته استیناف به ۷۰۰ میلیون تومان رسید.»

همامی می‌گوید: «الان یکسری بعد از چهار سال حرف‌های بیهوده می‌زنند. اینکه آقای برانکو به من بازی نداد به من ربطی ندارد. من را در یک بازی به زمین فرستادند که تمکین کردم همانطور که از نیمکت نشینی تمکین کرده بودم. البته نمی‌خواهم وارد یکسری داستان‌ها شوم که چرا طرف مقابل بازی کرد و من بیرون بودم اما اینکه مربی به من بازی نداد ربطی به طلبم ندارد.»

این گلر اصفهانی می‌گوید: «من هیچ جوره از علی دایی بزرگتر نیستم. ایشان هم وقتی دید باشگاه جواب نامه‌هایش را نمی‌دهد علیه پرسپولیس حکم گرفت چون با او هم بد برخورد کرده‌اند. الان هم از باشگاه به من زنگ زده‌اند که چرا مصاحبه کردی و می‌گفتند خودت پیگیری کن اما دیگر چیزی برای صحبت کردن وجود ندارد و شنیده‌ام نامه من از‌ ای‌اف‌سی آمده و ممکن است باشگاه پرسپولیس به خاطر دروغ گفتن در مورد تسویه حساب با طلبکارانش محروم شود.»

همامی درباره این اتهام که او، جعفرپور و جلال اکبری چون سپاهانی بوده‌اند از پرسپولیس شکایت کرده‌اند تا این تیم به آسیا برود، می‌گوید: «بعد از 16 سال همه من را می‌شناسند. من آبروی خودم را ذره ذره جمع کرده‌ام. این کار من چه سودی برای سپاهان دارد؟ مگر بازیکن آنها هستم یا هیات مدیره‌شان به من پول می‌دهد؟ اصلا این حرف‌ها نیست ضمن اینکه بعید می‌دانم جلال اکبری به ای‌اف‌سی شکایت کرده باشد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ه

      از مسولین جدید پرسپولیس در خواست میکنیم هر گز از اصفهان بازیکن نگیرید چون همه مثل این یارو همامی هستند ذوب را بجای نفت فرستادن حالا دسیسه جدید فدراسیون اصفهان برای پرسپولیس تا شاید فرجی شود وسپاهان هم بفرستند .چون اقایان داوران را بسیج کردند بر علیه پرسپولیس.

    • بدون نام

      اگه این پول حرام روبگیری بدی زن وبچت همشون بدکاره میشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الدنگ این موضوع چه ربطی به خانوادش داره. حقشه نوش جونش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج