adexo3
۶۵۸۹۳۷
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

اخراجی‌های ۲ با شرکت جباری و شهباززاده

سرانجام وینفرید شفر تصمیم نهایی درباره دو بازیکن استقلال را گرفت و آنها را در لیست خروجی قرار داد.

ایران ورزشی: سرانجام وینفرید شفر تصمیم نهایی درباره دو بازیکن استقلال را گرفت و آنها را در لیست خروجی قرار داد. گرچه پیش از این تصمیم توفیقی مسئول نقل و انتقالات استقلال، خبر از اخراج دو بازیکن در صفحه اینستاگرامش داده بود اما در نهایت این خبر از سوی سرمربی استقلال تایید شد و جباری و شهباززاده از لیست نیم فصل دوم استقلال کنار گذاشته شدند. این‌ تصمیم پایان بلاتکلیفی دو بازیکنی است که در روزهای گذشته مدام زمزمه اخراج‌شان شنیده می‌شد. حالا هم جباری می‌تواند تیم جدیدی را برای ادامه فوتبال انتخاب کند و هم شهباززاده. درباره شهباززاده می‌دانیم که ظرف امروز یا فردا با باشگاه ذوب‌آهن قرارداد امضا خواهد کرد و شاگرد قلعه‌نویی خواهد شد.

شهباززاده فصل پیش هم تلاش بسیاری برای بازی در تراکتورسازی که آن زمان امیر قلعه‌نویی را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می‌دید، داشت اما به دلیل محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات نتوانست به جمع تبریزی‌ها ملحق شود و برای امیر بازی کند. او حالا می‌تواند به آرزویی که داشت، برسد و این بار در اصفهان شاگرد مربی باسابقه ذوبی‌ها شود

. اما درباره جباری خبرهای ضد و نقیضی می‌شنویم. برخی اعتقاد دارند که جباری علاقه‌ای به ادامه فوتبال بازی کردن ندارد که این خبر نمی‌تواند از حقیقت دور باشد؛ به این دلیل که جباری صحبتی از عقد قرارداد تازه با تیمی نکرده است. شماره ۸ استقلال در روزهایی که از استقلال دور بود هیچ گاه درباره رفتن به تیم جدیدی حرف نزد و حتی مذاکراتی که تیم‌های مشکی‌پوشان و گسترش فولاد با او داشتند را بی‌پاسخ گذاشت. رویه جباری کاملا بیانگر بی‌میلی او برای ادامه فوتبال است.

حال ممکن است این بی‌میلی منجر به انجام بازی خداحافظی در همین استقلال شود و یا ممکن است او نیز به مانند خیلی از فوتبالیست‌های بزرگ ایران بدون خداحافظی از دنیای فوتبال برود. به هرحال ماجرای جباری نسبت به آنچه در انتظار شهباززاده است کاملا متفاوت جلوه می‌کند.

استقلال بازیکن جدید نمی‌گیرد!

کنار گذاشتن دو بازیکن از استقلال این سوال را به وجود آورده که تصمیم‌گیران باشگاه استقلال به جای اخراجی‌ها چه بازیکنانی را به خدمت می‌گیرند.

در این باره باشگاه استقلال هیچ توضیح شفافی نداده که این رویه ممکن است ناشی از بی‌میلی آنها برای جذب بازیکن جدید باشد. احتمالا مسوولان باشگاه استقلال برای اینکه عرصه را برای دیگر بازیکنان باز بگذارند و از بار حاشیه‌ها بکاهند اقدام به کنار گذاشتن این دو بازیکن کرده‌اند.

از نگاه مسوولان استقلال به خصوص مدیرعامل این باشگاه، مجتبی جباری عنصر سازنده‌ای محسوب نمی‌شود و حتی ادامه حضورش با حاشیه‌هایی همراه خواهد بود. درباره شهباززاده هم ممکن است شفر همین نظر را داده باشد و سرمربی استقلال برای اینکه عرصه را برای بازیکنان جوانی همچون برزای و کریمی باز کند، شهباززاده را در لیست خروج قرار داده است.

اینکه بازخورد تصمیم مسوولان باشگاه استقلال در اخراج این دو بازیکن چیست، ظرف روزهای آتی مشخص خواهد شد. البته جباری که مدت‌هاست از استقلال کنار گذاشته شده و تنها خبر اخراج او رسمی اعلام نمی‌شد. درباره شهباززاده هم اگر تردیدی وجود داشت حالا با تصمیمی که مسوولان استقلال گرفته‌اند تکلیف این بازیکن هم مشخص شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • استقلالی

      فوری...... فوری
      اطلاع موثق دارم که مسئولان پرسپولیس درحال رایزنی با جباری هستند
      جباری نیز به دلیل توهینی که به او شده قصد روکم کنی اساسی و سنگین دارد

      پاسخ ها

      • علی

        پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم است در ضمن ما خودمون بهترین هافبک های ایران رو داریم این پیر کیسه چه بکار ما...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج