adexo3
۶۸۳۲۷۹
۳۷ نظر
۵۰۰۱
۳۷ نظر
۵۰۰۱
پ

خداحافظی كی روش از تيم ملی

کارلوس کی‌روش بعد از جام جهانی‌ روسیه به طور قطع با نیمکت تیم ملی ایران خداحافظی می‌کند. این خبری بود که روز گذشته به دست‌مان رسید و بدین ترتیب، می‌توان شایعات اخیر را قطعی دانست.

خبر ورزشی: فدراسیون فوتبال ایران تمایلی به تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش ندارد و بی‌شک مهدی تاج در این‌باره می‌تواند بیشتر و بهتر توضیح دهد. سرمربی تیم ملی آخرین باری که در برنامه ۹۰ حاضر شد از این گفت که می‌خواهد بعد از جام جهانی‌ روسیه اولویت اول را خانواده‌‌اش بگذارد و هر جا کار کند، آنها را کنار خود داشته باشد. در واقع او شرط اصلی برای تمدید قراردادش را در تلویزیون اعلام کرد اما فدراسیون فوتبال یک گام هم در این زمینه برنداشته و کاملاً پیداست ترجیح می‌دهد بعد از جام جهانی‌ روسیه، سکان تیم ملی را به مربی دیگری بسپارد. کی‌روش هم که متوجه این موضوع شده، از همین حالا مذاکراتش با تیم‌های مختلف را شروع کرده تا پس از پایان کارش در ایران، با تیم جدیدی استارت بزند.

کی‌روش در جام جهانی‌ برزیل هم پس از بازی بوسنی در رختکن از ملی‌پوش‌ها خداحافظی کرد تا فضایی تلخ به وجود بیاید و بازیکنان با چشم‌هایی پف کرده از رختکن خارج شوند. پس از آن با فشار افکار عمومی کفاشیان مجبور شد کارلوس را حفظ کند چراکه دولت هم خواهان تمدید قرارداد این مربی بود. این بار اما قصه فرق می‌کند. به نظر می‌رسد دولت هم با وجود مشکلات مالی ترجیح می‌دهد زیاد وارد این ماجرا نشود و کار را به خود فدراسیون فوتبال بسپارد. از فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد تاج و ساکت حتی نقشه نیمکت بدون کی‌روش را هم کشیده‌اند. تا این لحظه برانکو ایوانکوویچ گزینه قطعی نیمکت تیم ملی است و پس از کی‌روش، تاج سکان هدایت ایران را به او می‌سپارد. البته بعضی از استقلالی‌ها اعتقاد دارند شفر می‌تواند گزینه بهتری نسبت به برانکو باشد و هیچ بعید نیست نتایج خوب استقلال در ادامه فصل، تاج را از انتخاب برانکو منصرف کند.

با خداحافظی کی‌روش اما به احتمال زیاد اتفاقات دیگری هم در تیم ملی می‌افتد. از همین حالا شنیده می‌شود در صورت پایان کار او، چند بازیکن تیم ملی هم به صورت رسمی خداحافظی می‌کنند. بعضی از این بازیکنان می‌توانند در تیم ملی بمانند و به کارشان ادامه دهند ولی به نظر می‌رسد کار حرفه‌ای با کی‌روش آنها را به جایی رسانده که بعد از او نمی‌توانند با مربی دیگری در تیم ملی کار کنند. کارلوس در این سال‌ها توجه ویژه‌ای به ملی‌پوش‌ها داشت و آنها بارها و بارها در مصاحبه‌های خود گفتند او برای‌شان مثل پدر بود. کی‌روش با مصدومیت بازیکنان هیچ‌گاه آنها را فراموش نمی‌کرد و حتی در سخت‌ترین شرایط کنارشان بود. کاری که کارلوس برای مهرداد پولادی کرد، کاری بود که شاید هیچ مربی دیگری انجام نمی‌داد. کارلوس نزدیک به دو فصل مراقب او بود تا مصدومیتش تمام شود و بازگردد. مهرداد هم وقتی برگشت تبدیل به بهترین بازیکن ایران در جام جهانی‌ برزیل شد. کی‌روش همواره برای گرفتن حق بازیکنان هم با فدراسیون فوتبال مبارزه می‌کرد و برای آنکه بهترین امکانات در اختیار تیم ملی قرار بگیرد، با آدم‌های مختلفی جنگید. به همین دلیل در نبود او، طبیعی است بعضی بازیکنان نتوانند با شرایط جدید کنار بیایند و از تیم ملی بروند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اس اس

      ما استقلالی ها خودمون به شفر نیاز داریم عاشقشیم چرا باید بدیمش تیم ملی وقتی تیم ملی خودش بهترین مربی تاریخ ایران را داره پس قرارداد کیروش رو تمدید کنید حالا پرسپولیسی ها میخوان فداکاری کنن و برانکو رو به تیم ملی بدن ما استقبال میکنیم به نفع خودمونه.. تیم رقیب تضعیف میشه... که البته دوست دارم پرسپولیس قوی باشه..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به عنوان يه تاجي ميگم چي زدي داداش؟؟
        قطعا تيم ملي از استقلال و لنگ بالاتره شك نكن
        ولي نه شفر نه برانكو به درد تيم ملي نميخورن

      • بدون نام

        آفرین

    • آنتی لنگ

      خاک برسراون فدراسیون بیشرف لنگی،خوب چهارپا مگه به شما ثابت نشده که برانکو مرد بازیهای بزرگ نیست؟مگه ندیدید درجام جهانی چطورایران رو زنگ تفریح کرد.شما عرضه بزرگ بودن رو ندارید وبه دنبال چاپیدن هستید.زمانی که دعوا باکریمی روترتیب دادید همه چیز کاملا معلوم بود خداشرهمه ی شما رو از سرمردم ایران کم کنه.آمین

      پاسخ ها

      • افشین

        عجب آدم بددهنی هستی!!!
        خسته نشدی انقد با ادبیاتت خودتو معرفی کردی؟؟
        اما جواب مطلب؛
        اولا_این مطلب از خبر ورزشیه و همه میدونن که یه جورایی شده بنگاه سخن پراکنی کیروش و در حقیقت تریبون اصلی نظرات ایشونه.
        ثانیا_من هرچی فکر میکنم نمیدونم این گلی که کیروش به سر فوتبال ایران زده چیه که بقیه مربیا نزدن؟
        اگه تو باد رنکینگ فیفا هستیم که مکانیزمش کاملا مشخصه وگرنه هیچ عقل سلیمی قبول نمیکنه که مثلا ما از دانمارک و سنگال و نیجریه و مراکش و ... قویتریم.

        یه سوال؛ با کیروش چندتا قهرمانی کسب کردیم؟؟
        اصلا دوستانی که افاضه فضل میکنن میدونن 41 ساله رنگ قهرمانی آسیا رو ندیدیم و توی این 41 سال بیشترین فرصت به همین کیروش (7 سال) داده شده؟
        از سر شکم و شور حرف زدن کاری نداره.
        هیچ کس اصلا توجهی به این موضوع نداره که با همین آقا توی جام ملتهای اخیر با تیمهای حوزه خلیج فارس مثل امارات و قطر و ... ما توی بازیها بلا استثنا نزدیک به 70 درصد مالکیت توپ رو به اونا دادیم. توجه داشته باشین، با امارات و قطر به این شکل بودیم!!! رقیبامون نه اسپانیا بودن نه برزیل و نه آلمان.

        من یه پرسپولیسی خیلی متعصبم ولی دلیل نمیشه بخوام غیر منطقی صحبت کنم. به نظر من تیم ملی زمان امیر قلعه نویی در مقابل تمام تیمهایی که بازی کرد کاملا فرمانده بازی بود و فوتبال مالکانه رو حتی در مقابل کره جنوبی رقیب سنتی ما به اجرا گذاشت.
        فقط بدشانسی گریبان اون تیم قدرتمند رو گرفت. از بدشانسیش همین بس که مهدی مهدوی کیا بهترین پنالتی زن تیم ملی که حتی پنالتی زن اول هامبورگ هم بوده، توی اون بازی با کره پنالتیشو خراب کرد.
        همین خبر بی ارزشی و برنامه نود اون تیم خوب رو که فقط توی پنالتی اونم به کره جنوبی قدرتمند باخته بود به چهارمیخ کشیدن.
        در مقابل باخت به عراق جنگ زده و بدون لیگ فوتبال رو در حد شاهنامه حماسیش کردن.
        من قصدم دفاع از کسی نیست. قطعا مربیهای دیگه از جمله قلعه نویی هم اشتباهاتی داشتن. ولی چه خوبه از هر کسی متناسب با خدماتش قدردانی کنیم و دیگه پاچشو نجوویم و غرور ملیمون رو هم به لجن نکشیم. برعکس انتقاداتمون هم باید با قصور و کم کاری و عدم آگاهی مربیهای قبلی تیم ملی بالانس باشه.

      • TNT2

        افشین ..مثل اینکه خیلی بهت زور اومده از کدوم دسته ای که رفتی واسه خودت اراجیف طومار کردی ..قلعه نویی خوب بود؟مایلی کهن چی ؟یا همین برانکو تو جام جهانی؟شاید افشین قطبی واست خوب بوده؟تو اگه از فوتبال چیزی میفهمیدی هی فوتبال مالکانه نمیکردی .بنده خدا ما از کره بارها باختیم به بحرین و قطر عین اب خوردن میباختیم ارزوی ما یک بار بردن کره بود .واسم فوتبال مالکانه میکنه...زمان اون مربی ها کدوم بازی ما روی اصول بود .این چرت و پرت ها رو از کجات دراوردی ؟رفتی مقاله کدوم ادم بی سوادی و طومار کردی اینجا برو بابا خدا روزیتو جای دیگه بده ..این چرت و پرتهات رو هم جمع کن کن قول میدم خودتم نفهمیدی چی طومار کردی ؟اینا دیگه عجب پرو فسورهایی هستند.

      • افشین

        اtnt2 تو عددی نیستی که بخوام با تو بحث فوتبالی کنم.چون مشخصه چیزی حالیت نیست و سرت به قوزکت پنالتی میزنه.
        حرفای تو اراجیفه که اگه بزارنت به کیروش میگی من ازت حامله هستم نرو.
        اگه وجود داشتی اسمتو مینوشتی بچه زیر ابرو برداشته.
        یادت باشه یه بار تو یه بحث دیگه لختت کردم انداختمت سر بند ولی انگار عار و درد نداری.
        اگه کسی شعور داشته باشه و بفهمه، میدونه که من کاملا نظرم رو منطقی گفتم. تو نه میدونی منطق چیه نه شعور نه شخصیت پس لال شو بزار بحث بین بقیه درست پیش بره.

        بنده فوتبال بازی میکردم و میکنم و خوب میدونم فوتبال مالکانه یعنی چی؟؟تو شاید فیفا و پلی استیشنی به موصوع نگاه میکنی.
        اگه بردن کره همه ی خواسته های ملت ایران از فوتباله که من دیگه حرفی ندارم.
        مث اینه که طرفدارای پرسپولیس و استقلال کلا برن تو فاز بردن دربی و قهرمانی لیگ و بازی زیبا و مالکانه براشون اهمیت نداشته باشه.
        در ضمن بحث من اصلا حمایت از مربی ایرانی و شخص خاصی نبوده و نیست. در مورد قلعه نویی هم صرفا یه مثال و یک مقایسه بود و منظورم این بود که حذف قلعه نویی تو مرحله یک هشتم اونم تو ضربات پنالتی با تیم قدرتمند کره که تازه به گواه آمار ما بهتر هم بازی کردیم با حذف کیروش تو همون مرحله با عراق بدون لیگ و جنگ زده تفاوتش چیه که یکی به به و چه چه داره، اون یکی رو به لجن میکشیم؟
        من میگم کیروش الان دیگه در حد و اندازه هایی که امثال خبر ورزشی و برنامه 90 گنده ش کردن نیست. که اگه بود الان شک نکنید یه جایی غیر از ایران مربیگری میکرد.
        همیشه به امکانات ما چه سخت افزاری و چه نرم افزاری ایراد گرفته که درست هم هست.مطمعنا اگه حتی از لیگ یونان هم پیشنهاد داشت میرفت.

      • بدون نام

        استقلالی همشون بی تربیت هستند

      • TNT2

        افشین
        خوب اون رو تو نشون دادی بعد به بقیه درس اخلاق میدی؟اگه تو رو چه به فوتبال وراج تو برو طومارتو پاکنویس کن زوده واست اسم فوتبال بیاری ت.ببند اون دهنتو تو فرق گلابی با توپ فوتبال و نمیدونی بعد زر زر میکنی .رفیق کدومشونی تاج یا ساکت؟ به کدومشون اویزونی که وقتی یکی انتقاد از فدراسیون میکنه برق سه فاز از همه جات میپره ..خیلی کوچیکی هنوز که بفهمی فوتبال وبا پا بازی میکنن نه با جای دیگه .اراجیفتو ببر تو دهاتتون قرقره کن حیف که نمیشه درست جوابتو بدم چون سانسور میشه وگرنه جوابی بهت میدادم تا با فوتبال مالکانه ت بری تا همون روسیه و کلاغ پر برگردی پس ببند دهنتو ادم بی سواد وراج

      • TNT2

        افشین
        بعدم پشت نت تو مجازی شاخی اخه ادم تاج و ساکت دوست بی چشم رو حل و منحل کردن تو جواب واسم راحته اول برو معنی شعور یاد بگیر که به بقیه توهین نکنی چون چیزی که نداری مسلما درموردش هم نمیدونی بیشعور تو و امثال تو نفهم هستند که هر چی لیاقت خودشونه به بقیه نسبت میدن کسی به اراجیف طومار های تو توجه نداره مستر گلابی

    • ایرانی

      بازم خبر دروغ و گمانه زنی

    • بدون نام

      برانکو و شفر نه، بهتره گزینه های بین المللی تری اورده بشن برانکو دانش بیشتری برای انتقال نداره و زیادی اهل مداراس و شفر هم سنتی و مثل هندوانه سر بسته‌س و هیچکدوم بدرد تیم ملی نمیخورن البته اگر اهداف بزرگی داشته باشیم، اگه به شانسی قهرمان شدن در اسیا و شانسی صعود به جام جهانی باور داشته باشیم خب نه هردو گزینه خوبی هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر همین اختیارات وامکانات را در اختیار مربیان ایرانی بگزارند میتونن مثمرثمر واقع بشن البته نباید از تفکرات ودرایت کی روش چشم پوشی کنیم ولی ما باید به مربیان خودمان میدان بدیم وبه آنها افتخار کنیم حتما نتیجه هم میگیریم

      • بدون نام

        آره حتما قلعه نویی،مربی ایرانی اگه خوب بود حداقل یکیشون الان داشت تو یه تیم خوب خارج از ایران مربیگری میکرد

      • بدون نام

        اوف نگو افرین مربی های ایرانی ثمر ه های خودشون و دادن چه جور هم دادن .برو بابا سرت جایی نخورده؟

    • بی نام

      هیچ‌استقلالی و پرسپولیسی دوس نداره مربی تیمشو ازدست بده
      امیدوارم کی روش بره
      ولی بجاش ی مربی خوب البته ب جز برانکو و شفر بیاد.

    • ناشناس

      علی کریمی که هست

    • سید

      شفر و برانکو در حد تیم ملی نیستند سعی کنیم کی روش را حفظ کنیم یا مربی بالاتری از آن بیاریم اولویت ما باید قهرمانی جام ملت ها باشه

    • بدون نام

      نه نه اشتباه نکنید اینها که گفتید هم خوب هستند اما تا مایلی کهن و جلالی و کریمی و گل محمدی پ قلعه نویی هستند نباید به مربی های دیگه فکر کرد اصلا همین علی کریمی که مربی چندین باشگاه بزرگ دنیا مثل نفت و پدیده هستش هم عالیه .کیروش کیه ؟با همت همین ها انشاالله تا سال اینده رده اخر اسیا رو از تیم های بوتان و سریلانکا و مالدیو که به ناحق شدت پس میگیریم ..قول میدم جبران گل نخوردن تیم ملی جلوی همین بحرین و قطر و راحت کنیم. تازه کره جنوبی رو هم که هی میبردیم و باعث اختلاف دو ملت شدیم و هم چنان ازش ببازیم که جبران بردهای قبلی بشه .هر چیزی لیاقت میخواد

    • بدون نام

      خرچه داند قیمت نقل ونبات این مدیران ایران با کسایی خوب کار میکنن که مثل خودشون بی عرضه باشه تا بچاپن

    • بدون نام

      فقط مايلي کهن

    • بدون نام

      بعداز رفتن کیروش دیگر تیم ملی تیم میلی میشود وباز با آیا واگر باید به جام جهانی برویم بهتر کریمی یا مایلهی کهن بشود سرمربی تیم ملی درست است

    • بدون نام

      چه ربطی دااااااااااااره!!!!!!!!!!!!!!!! بازیکنی که انعطاف پذییییییییییر نباااااااااشه به درد عمه اش میخوووووووره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! احمقااااااااااااا چیییییییییییزی که زیاده بازیکنه !!!!!!!!!!!!!!!!!
      هه ههه هه... واس کی ناز میکنیییییییییین شما بازیکنا دادشششششش؟؟؟؟؟؟؟؟ نه بیااااااااااااااااااین مثلا وقتی کی روش بره واستووووووووووون فرش قرمز خوووووووووووووووووششششششششششگل پهن کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      این همه سر وصدا وتهمت وافترا فقط وفقط بخاطر این بود که با هم فدراسیون تحت فشار بذارن تا کیروش بیرون کنن وبرانکو رو بیارن تا جا واسه خودشون باز بشه ولی عزت وذلت دست اون بالایی هست واخر عاقبت نامردی کردن در حق کسی که به این مملکت خدمت کرده روسیاهی واسه شماست کیروش میره یه کشور بهتر وتیم ملی ایران با برانکو ونوچه های برنامه سازش تو تلویزیون وفضای مجازی میشن تمسخر اعراب مثل زمان پیش.

    • بدون نام

      برانکو و شفر به درد تیم ملی نمیخورند
      افکار قدیمی . تاکتیک ضعیف . بازیکنای کارنابلد دست اورد اوناس
      به لیگ خودمون نگاه نکنید لیگ ما از لیگ چینم پایین تره

    • بدون نام

      هر مربی که تونست یه تیم باشگاهی رو قهرمان آسیا کنه اونوقت بیاد در مورد جانشینی کیروش کبیر حرف بزنه...حوصلع چهار گل پنج گل خوردن از عربها رو نداریم...برانکو فقط در حد لیگ ایرانه و توان آقایی در آسیا رو نداره

    • بدون نام

      مدیران دولتی از مدیریت کی روش که باعث افتخار ایران شده ترس دارند چون معلوم شده تمام مشکلات کشور از ناپذیری آنهاست

    • میلاد خسروی

      باید با کیروش تمدید کنن چون به وفع فوتبال ایرانه. ولی اگه با کیروش تمدید نکنن باید برن سراغ سرمربی ای که در حد کیروش بزرگ باشه. نه شفر و برانکو! کیروش تیمی ساخته که واقعا حتی واسه تیمهای رنکینگ های تک رقمی جهان هم مشکل سازه

    • بی بی گل

      برانکو ترسو

    • بدون نام

      برانكو انسان مثبت و با دانشي هست اما بدرد تيم ملي نميخوره. مرد ميدان هاي بزرگ نيست.
      خاهشا فدراسيون شعوره اين رو داشته باشه كه به عقب برنگرده. چرا از گذشته درس نميگيريد؟؟؟

    • بدون نام

      اینهاکاردلالهاوخاینین وباندبازههاهستن دشمن ومنتقدکیروش پرافتخار جلوشون ووایستاده خاکسرتاج خاین وطن وهم وطن فروش بهترین بزرگترین مربی دنیارواب ندارین نگه دارین تیم ملی فقط وفقط باکیروش بزرگ بس دیگه قبل کی‌روش چقدرزیادتحقیراسترس واعصبانی....می‌شدیم حتی بازی باتیمنای درجه۲تا۳اسیا ولی الان۷سال بااقتداراول اسیاییم به عقب برمی‌گردیم بابرانکوهویج زنگ تفریح تیمهاشدیم وسوژخندتوجام جهانی برانکوترسوبله قربان قوتوجام جهانی دیدیم وهمشم با توجیحهای مسخرمیباخت توتهران تابستان می‌گفت هواسردبودباختیم من پرسپولیسیم وبرانکومربی گری تیم ملی وبه گورمیببه عقبم برنمیگردیم ر

    • بدون نام

      خاک برسرعلی کریمی خاین وطن وهم وطن فروش دلال برانکووچ تورم انداختن توباتلاق کریمی نفهم چرابه دروغ به کی‌روش ایراد میگیرید احمق بیابانک مناظرکن درموردکیروش حالت ومیگیرم بااسنادومدرک کوری اینقدراویزونی وخوبی افتخاربزرگ کی‌روش بزرگ برای ایران و ایرانی نمی بینی لعنتی

    • بدون نام

      این مرتیکه تاج تا کی هستش؟

    • A.IB110

      خودمون که هیچی نداریم افسوس که قدر اونی رو هم که خوب بود ندونستیم.بعد از کیروش کبیر بازم امثال مایلی کلنگ رو میارن تا بدبخت بشیم.شفر و برانکو و ... همه شاگرد کیروش هستند.افسوس که تاوان بی غیرتی بعضیا رو مردم و تیم ملی باید بدن.کیروش کبیر نام و خاطر تو همیشه تو ذهن همه ایرانی های میهن پرست خواهد ماند.

    • امیر

      با سلام

      خدمت دوستان ورزش دوست وایران دوست عرض کنم از زمانی که آقای کی روش مربی شده بدون هیچ استرسی و دغدغه ای به جام جهانی در گروه خودمان با اقتدار صعود کرده ایم اگر من جز دست اندرکارن فوتبال بودم درخواست تابعیت ایرانی بودن برای آقای کی روش میکردم وهمشیه از ایشان به عنوان مربی تا سن ایشان اقتضا می کرد استفاده میکردیم حالا نمی دانم چه سری درکار است که افرادی درصدد هستند که ایشان با توجه به کارنامه خوبی دارد نمیخواهند ایشان سرمربی تیم ملی باشد

    • Neymar

      خیلی مربی خوبیه اما یکم مغرور

    • بدون نام

      برانکو که اصلا و شفر هم ب هیچ وجه نمیخاد اینارو بیارن ی مربی در سطح کیروش بیارن
      مثلا پکرمن یا هرکی ک در سطح کیروش باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج