adexo3
۷۴۹۷۰۹
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

حیدری: فغانی شایسته عنوان داور برتر سال بود

برترین داور هفدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور علیرضا فغانی را شایسته دستیابی به این عنوان دانست.

خبرگزاری تسنیم: بیژن حیدری بعد از انتخابش به عنوان داور برتر فصل ۹۶-۹۷ در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم که این افتخار نصیبم شد و جا دارد از کمیته داوران و فدراسیون فوتبال تشکر کنم. بزرگان زیادی به عنوان داور بازی‌های لیگ را سوت می‌زنند و اینکه من از بین آنها به عنوان داور برتر انتخاب شدم، جای خوشحالی دارد. امیدوارم در فصل جدید بتوانم از این عنوان به خوبی دفاع کنم. ضمن اینکه از پدر و مادرم هم تشکر ویژه دارم.

وی در واکنش به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه خیلی‌ها فکر می‌کردند علیرضا فغانی به عنوان داور برتر فصل ۹۶-۹۷ انتخاب شود، اما این اتفاق رخ نداد، گفت: شکی نیست که آقای فغانی شایسته سوت طلایی بود. اگرچه جایگاه و رتبه او جهانی است و فراتر از لیگ ایران قضاوت کرده است. لطف کمیته داوران بوده که مرا انتخاب کرده است، اما مسلماً شایستگی تیم داوری فغانی خیلی بالاتر از اینهاست. امیدوارم جامعه داوری راه فغانی را در پیش بگیرد. به عقیده من او و تیمش لایق قضاوت در فینال جام جهانی بودند، اگرچه قضاوت دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها هم بسیار ارزشمند است و من همین جا این افتخار بزرگ را به او و خانواده بزرگش تبریک می‌گویم.

حیدری درباره عقب افتادن مطالبات داوران، گفت: در این مورد من خیلی پیگیر نیستم، اما تا آنجا که می‌دانم بخشی از مطالبات ما باقی مانده که قرار است در چند هفته آینده پرداخت شود.

برترین داور لیگ هفدهم راجع به اینکه چرا جایزه او تندیس طلایی داوری فوتسال است، عنوان کرد: فکر کنم اشتباهی صورت گرفته و باید جایزه خودم را با یکی از عزیزان عوض کنم!

وی در ارتباط با دستمزد کم داوران خاطر نشان کرد: دستمزد ما داوران ۶۵۰ هزار تومان است که امیدوارم مسئولان سازمان لیگ و کمیته داوران تجدیدنظری در این زمینه داشته باشند. مسلماً نزدیک شدن دستمزد داوران با قرارداد بازیکنان و مربیان فوتبال باعث می‌شود ارزش و احترام آنها هم بالا رود. چرا که واقعاً اختلاف این دستمزدها خیلی چشم‌گیر است.

حیدری درباره اینکه آیا قرار است تغییراتی در نحوه داوری مسابقات لیگ شاهد باشیم، گفت: فکر نمی‌کنم این‌طور باشد. تا آنجا که من می‌دانم AFC قصد دارد در مسابقه مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا از شش داور استفاده کند که دو داور پشت دروازه خواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      اون همه سوت و اون همه کارشناسی های درجه یک...اینم جایزه ش

    • بدون نام

      برولنگی

    • بدون نام

      خاک توسرفوتبالی که توش فغانی باشه اونوقت توشنگول منکول داورسال شی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج