adexo3
۷۶۹۱۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مهاجری: اختلافی بین من و تراکتور وجود ندارد

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: ماشین سازی مستقل است و ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و به دنبال این هستیم تا از اعتبارمان دفاع کنیم و اجازه نمی‌دهیم کسی به کارمان دخالت کند.

خبرگزاری مهر: رضا مهاجری در خصوص اضافه شدنش به این تیم و شرایط ماشین‌سازی اظهار داشت: بالاخره با مشورت‌هایی که انجام شد و با نظر هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی به این تیم اضافه شدم. ۵-۴ روز است که کار خود را به نحو احسن انجام دادیم. به دنبال این هستیم که با آرامش و تمرینات بیشتر راه خوبی را پیدا کنیم و بتوانیم در لیگ از خودمان دفاع کنیم.

وی در این خصوص که در تراکتورسازی مسئولیت داشتید چه شد که از این تیم جدا شدید و به ماشین‌سازی آمدید، گفت: تا زمانی که به من یک مسئولیتی دادند در تراکتورسازی بودم و سعی کردم در آن زمان به عنوان مدیر تیم کارهای لازم را انجام بدهم. بعد از اینکه تکلیف باشگاه مشخص شد مالک، مدیرعامل و سرمربی انتخاب شدند احساس کردم که دیگر نمی‌توانم کار لازم را انجام دهم.

خدا را شکر تیمی بستیم که مدعی قهرمانی است و شانس زیادی دارد. تا آنجایی که به من مأموریت دادند به نحو احسن انجام دادم. از آقای زنوزی تشکر می‌کنم؛ چراکه تمام تلاشش را برای موفقیت تراکتورسازی انجام دادند. احساس کردم باید به جایگاه اصلی خودم یعنی مربیگری برگردم تا بتوانم مثمرثمرتر باشم. هیچ اختلافی بین من و باشگاه تراکتورسازی به وجود نیامده است که بخواهم از آن جدا شوم.

مهاجری در مورد اینکه گفته می‌شود تعامل خاصی بین تراکتورسازی و ماشین‌سازی با وجود آقای زنوزی وجود دارد و بعضی از بازیکنان مبادله می‌شوند، افزود: ما با همه تیم‌ها تعامل خوبی داریم. از این ۱۶ تیم با تراکتورسازی به واسطه همشهری بودن ماشین‌سازی است که ارتباط نزدیک داریم.

این بحثی که مطرح می‌شود و می‌گویند ارتباط بین تراکتورسازی و ماشین‌سازی وجود دارد باید بگویم، این‌طور نیست. هر دو باشگاه مدیرعامل، مالک و هیأت مدیره جدا دارند و ما به عنوان یک تیم رقیب فعالیت خود را انجام می‌دهیم. آقای زنوزی خدمت زیادی به فوتبال آذربایجان و ایران کردند که نمی‌شود نادیده گرفت.

زنوزی قابل احترام است و باید از او به نیکی یاد کرد؛ چراکه خالصانه برای فوتبال آذربایجان فعالیت کرده است. اما ما مستقل هستیم و کار خودمان را انجام می‌دهیم و به دنبال این هستیم تا از اعتبارمان دفاع کنیم و اجازه نمی‌دهیم کسی به کارمان دخالت کند.

سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز در ادامه در مورد اینکه گفته می‌شود اخباری و انصاری به ماشین‌سازی اضافه خواهند شد، گفت: اخباری یکی از بهترین دروازه‌بانان ایران است، درست است که به خاطر یکسری مسائل از فوتبال دور بود اما او گلر بااخلاق و ارزشمندی است که پتانسیل خوبی دارد. به دنبال این هستیم تا او را جذب کنیم.

مذاکرات خوبی انجام دادیم و ان‌شاءالله اگر به نتیجه رسید به تیم ما اضافه شود؛ چراکه یقین دارم حضور او باعث می‌شود هم ماشین‌سازی سود ببرد و هم او می‌تواند در لیگ بدرخشد. اما در یک مقطعی به جابر انصاری نیاز داشتیم اما به خاطر یکسری مسائل این انتقال صورت نگرفت. در حال حاضر در ۲ یا ۳ پست کمبود بازیکن داریم و با توجه به شرایطی که داریم باید از بازیکنان باکیفیتی استفاده کنیم تا با حضورشان به ماشین‌سازی کمک کنند.

وی در ادامه در مورد شرایط ماشین‌سازی نیز گفت: ماشین‌سازی تیم بسیار خوبی است. ما تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم که اگر زمان لازم را داشته باشیم در ادامه می‌توانیم حرفی برای گفتن داشتم باشیم.

از فیروز کریمی و کادر فنی قبلی تشکر می‌کنم، زحمات زیادی برای این تیم کشیدند و ما امیدوار هستیم تا با همکاری و تلاش بازیکنان روزهای خوبی را رقم بزنیم. اگر زمان لازم را در این تیم داشته باشم سعی می‌کنیم در ادامه از استعدادهای تبریز هم استفاده کنیم تا بتوانند در سال‌های آینده به فوتبال تبریز کمک کنند.

مهاجری در پایان در باره اینکه گفته می‌شود آندو مصدوم است و به این تیم اضافه شده است، گفت: آندو شرایط خوبی دارد، مصدومیت خاصی هم ندارد و دو روز است که به تمرینات اضافه شده، مطمئناً رفته به رفته به شرایط خوب و آمادگی بالا می‌رسد. مطمئن هستم که اگر آندو آماده باشد می‌تواند به تیم کمک کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج