adexo3
۷۸۲۳۷۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

عالمی: اردوی تیم ملی به ضرر استقلال است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: حسینی یک دروازه‌بان بزرگ و حرفه‌ای است و باید صبور بوده و تحت تاثیر احساسات قرار نگیرد.

خبرگزاری مهر: ایمان عالمی با انتقاد از اردوی طولانی مدت تیم ملی برای دیدار برابر بولیوی هم گفت: این روش کی روش است و متاسفانه تیم ها باید به این موضوع عادت کنند. دو هفته زمان زیادی برای اردوی تیم ملی خواهد بود و باز هم این تیم ها هستند که از این اردوی دو هفته ای متضرر می شوند.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه استقلال حالا که در شرایط خوبی قرار گرفته و تیم نیاز به این دارد که تمام بازیکنانش در تمرینات باشند ۶ ملی پوش را از دست خواهد داد و نمی تواند تمرینات خود را به طور کامل انجام دهد.

پیشکسوت استقلال در خصوص صحبت های حسین حسینی هم گفت: او دروازه بان بزرگ و جوانی است و آینده فوتبال از آن او است اما اعتقاد دارم با توجه به اینکه او یک گلر حرفه ای است نباید این چنین احساساتی برخورد کند. باید صبور باشد و البته کادر فنی استقلال هم همانطور که سال گذشته به رحمتی فرصت داد به این بازیکن هم این مجال را بدهد که در دیدارهای حذفی یا لیگ به میدان رفته تا هم آمادگی اش از بین نرود و هم به راحتی تیم ملی را از دست ندهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینکه کیروش خیلی ادا و ادواری هست شکی نیست . میگن میمون هرچی زشتتره بازیش بیشتره. این بابا هم هرچی مقام که‌نمیتونه بیاره انتقامشو با این تردو بازیها از باشگاهها میگیره . کیسه کشا هم که یکی دو اردو دارن با کیروش کار میکنن فشار بشون اومده حالا حساب کنید این چندسال چه به سر پرسپولیس آوردن با این اردوهای آبکی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج