adexo3
۷۸۲۴۱۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نمازی: مسلمان با رفتارش می‌تواند به ما کمک کند

سرمربی باشگاه ذوب آهن دلیل کم هیجان بودن بازی‌ها و تدافعی بازی کردن تیم‌ها را مدیران باشگاه‌ها دانست.

خبرورزشی: امید نمازی که پیش از حضور در تیم ذوب‌آهن سرمربی تیم ملی جوانان آمریکا بود، اذعان کرد که دوست دارد تیمش به روز فوتبال کند و اصلاً از فوتبال تدافعی و رسیدن به هدف از اوت دستی خوشش نمی‌آید.

سرمربی تیم ذوب‌آهن با گلایه از بازی تدافعی تیم‌ها می‌گوید: نمی‌شود خیلی به مربیان ایراد گرفت. اشکال کار از جایی آغاز می‌شود که مربی با دو نتیجه بد به لبه تیغ می‌رود و با ادامه این روند از کار برکنار می‌شود. مربیان مجبور می‌شوند محتاط و فقط برای نتیجه فوتبال بازی کنند.

من این شیوه از بازی را دوست ندارم. اینکه بازیکنان هم در جلوی خط دفاعی همانند اتوبوس پارک شوند و برای گلزنی دل به ضدحملات، اوت دستی و ضربات ایستگاهی ببندیم. البته این بدین معنی نیست که اگر موقعیتی روی این شرایط به دست بیاید آن را پس بزنیم، اما من دوست دارم تیمم به روز و بین‌المللی فوتبال کند.

امید نمازی درخصوص امتیازات از دست رفته تیم می‌گوید: اگرچه در برخی از بازی‌ها موفق نبودیم، اما همیشه خوب بازی کرده‌ایم و این مورد اشاره کارشناسان نیز بوده است. کمی بدشانسی آوردیم. داوری هم علیه ما بود و از سویی در همان هفته‌های ابتدایی چهار بازیکن تهاجمی از جمله تبریزی، حبیب‌زاده، حسن زاده و حقدوست را از دست دادیم و این برای ما مشکلاتی ایجاد کرد.

البته اخیراً ارسلان مطهری و زهیوی را به خدمت گرفتیم و امیدواریم با حضور این بازیکنان برنامه‌های تهاجمی تیم در آینده بهتر اجرا شود و در نهایت به نتیجه برسیم. باید به این نکته اشاره کنم که تغییر سبک بازی زمان می‌برد. شاید تیم در فصل گذشته به گونه دیگری بازی می‌کرده، اما همان‌طور که اشاره کردم دوست دارم ذوب‌آهن با برنامه و تهاجمی و نزدیک به فوتبال روز دنیا و در حد توان خود بازی کند.

این کمی زمان می‌برد، اما یقین بدانید روزی که راه خود را پیدا کنیم به سرعت جلو خواهیم رفت. این را هم بدانید با فوتبال دفاعی خیلی نمی‌شود بلندپروازی کرد و از سویی این‌طور نیست تیمی که تهاجمی بازی می‌کند، همیشه امتیاز از دست بدهد. در نهایت تیمی در کورس رقابت قرار می‌گیرد که رو به جلو بازی کند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن همچنین درخصوص آخرین وضعیت محسن مسلمان گفت: با این بازیکن جلسه‌ای داشتم که خوشبختانه تا به الان همه چیز خوب پیش رفته است و این بازیکن همانند دیگر بازیکنان در تمرینات پر تلاش است. او با این رفتار هم می‌تواند به خود کمک کند و هم تیم و من امیدوارم این روز‌های خوب ادامه داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج