adexo3
۸۱۰۶۴۰
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

فرار بزرگ محمد مایلی‌کهن

یکی از اتفاقات ویژه دیدار جالب روز گذشته پیشکسوتان پرسپولیس و شاگردان برانکو ایوانکوویچ، فرار مایلی کهن از دست خبرنگاران و عدم گفتگوی او بود.

ورزش سه: محمد مایلی کهن طی سالیان اخیر بزرگترین منتقد نیمکت تیم ملی محسوب می‌شد و روز گذشته می‌توانست یک خوراک بزرگ خبری برای رسانه‌هایی باشد که در پس درخواست گفتگو با او به دنبال گرفتن تیتری درباره کارلوس کی‌روش بودند.

مایلی‌کهن که طی این سال‌ها بزرگترین حملات را به کارلوس کی‌روش داشته اما بدون سر و صدا آمد و در میان سر و صدا و درخواست‌های بیشمار برای گفتگو حتی از نوه خود نیز غافل شد و فرار بزرگی به سمت اتومبیل خود داشت تا از دست آنها خلاصی یابد.

سرمربی سابق تیم ملی که در فصل گذشته و بعد از کنار رفتن از نیمکت ملوان، فاصله بزرگی با سرمربیگری گرفته، روز گذشته در استادیوم شهید کاظمی حضور یافت تا تماشاگر دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و شاگردان برانکو ایوانکوویچ باشد. او که در اواسط بازی و کاملا بدون سر و صدا در چمن رویت شد، با مشایعت اطرافیان نیمکت علی پروین به سمت او رفت و بعد از دقایقی نیز عزم رفتن کرد.

فرار بزرگ محمد مایلی‌کهن

او در شرایطی که قصد داشت استادیوم را ترک کند، ناگهان با حضور پررنگ خبرنگاران و موبایل به دستان و میکروفن به دستان مواجه شد. اولین واکنش او به آنها این بود که قصد مصاحبه ندارد و بعد از اینکه میکروفن‌ها را همچنان به سمت خود دید اعلام کرد: " با دوربین‌های صدا و سیما که به هیچ وجه حرف نمی‌زنم!"

این در حالی بود که بیشتر میکروفون‌ها مربوط به رسانه‌های فضای مجازی و خبرگزاری‌ها بود و با همین ادله آنها نیز همراه شد که آنها از صدا و سیما نیستند و میکروفون ها هم لوگوی خبرگزاری‌ها را دارد. با این وجود هم او حاضر به گفتن هیچ کلمه‌ای نشد و در میان پرسش‌های فراوان خبرنگاران به دنبال راهی برای خروج از استادیوم بود.

فرار بزرگ محمد مایلی‌کهن

مایلی کهن که مثل همیشه نوه خود را هم به همراه داشت، کلافه از درخواست‌های پیاپی رسانه‌ای‌ها، بدون توجه به اینکه او چندین گام فاصله دارد، به سمت در خروجی چمن و استادیوم رفت و همراهی خبرنگاران تا نزدیکی خودرویش نیز ثمری نداشت. مایلی‌کهن در زمان خروج البته در میان جمعی از هواداران پرسپولیس که به دنبال ثبت عکس یادگاری با او بودند گرفتار آمد و بعد از آن خیلی زود سوار بر خودرو، اتوبان آزادگان را طی کرد.

سکوت جالب توجه مایلی کهن که مطمئنا کاملا آگاه از مسیر پرسش خبرنگاران بود که او را به چالش با کارلوس کی‌روش خواهند کشاند تلاش کرد تا هیچ صحبتی نداشته باشد و آنها را حسرت بار به سمت محل برگزاری ادامه بازی بروند. سکوت جدی‌ترین منتقد کارلوس کی‌روش یک پیغام بزرگ بود که در آستانه جام ملت‌ها می‌توان از آن به عنوان یک حمایت نیز یاد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خبرنگارای ایرانی مریضن!!!

    • بدون نام

      پرسپولیسی اصیل ممد مایلی

    • یاران 57

      کارنامه امثالهم مایلی کهن و برانک و قلعه و دوکی ذوالفقار و کریمی که حاشیه سازی وتخریب برای سرمربی و تیم ملی ایران روشن است، منتظر عدم نتیجه گیری تیم ملی در آسیا هستند که حمله کنند هرچند هر نتیجه‌ای تیم ملی فوتبال ایران بگیرد بازیکنان و سرمربی فهیم زحمت خود کشیده اند و در فوتبال هر اتفاقی ممکن هست بیفته آرزوی موفقیت و پیروزی برای تیم ملی فوتبال کشورعزیزمان را داریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از دم خروس معلومه کیسه کشی

      • محمدرضا بغلانی

        از علی کریمی انتظار کارنامه مربیگری موفق داری وقتی هنوز تیم بزرگی رو هدایت نکرده؟ اگه میخوای علی کریمی رو بسنجی با فوتبالش بسنج، هر وقت سرمربی پرسپولیس شد اون موقع در مورد مربیگریش قضاوت کن، حامی تیم ملی بودن خوبه ولی اینکه یه اجنبی که به کوچیک و بزرگ مملکتت توهین میکنه رو ترجیح بدی به پیشکسوت های کشورت سیاست درستی نیست. از الان خودتون میدونین تیم ملی بازم تو جام ملت ها نتیجه نمیگیره دارین مقدمه جینی میکنین بندازین گردن علی کریمی و مایلی و غیره

      • بدون نام

        اقای ۵۷ شماهم اگه میخوای طرفداری تیم ملی یا کیروش رو بکنی اینجوری تخریب کردن دیگر مربیان واسطورها درست نیست یه چیز جالب گفتی که کارنامه این عزیزان که نام بردی مشخصه بله کاملا مشخصه از جوانترینشون شروع میکنیم علی اقای کریمی قطعا مقایسه این دو بعنوان مربی اصلا کار منطقی نیست واز لحاظ عقلانی هم مشکل ایجاد میشه چون جادوگر فوتبال ما تازه اول راه مربیگری هستش واز تیمی بی بضاعتی مثل سپیدرود شروع کرد که حتی پارسال با اون همه بدبختی وبی پولی وبی مدیریتی علی اقا شاهکار کرد که تیمو نگه داشت لیگ برتر وامثال هم اصلا تیم رو خودش نبست دوم درمورد قلعه نویی ایشون هم کارنامه خوبی لا اقل در باشگاهی داره وپرافتخار ترین مربی لیگ برتر ایران هستش والیته من معتقدم در تیم ملی زمان کافی بهش ندادن وشایدهم اون موقع تیم ملی براش زود بود درمورد مایلی کهن که همه مردم متفق القول هستن که کارهای ایشون در اون زمان بود که تیم اون زمان به جام جهانی ۹۸ فرانسه رفت درسته که دوتا بازی با استرلیا ویرا مربی بود اما عملا خودشم گفته بود که من فقط در اون زمان کم فقط از لحاظ روحی وصحبت کردن تونستیم یه کمی به بچه ها روحیه بدیم وگرنه مایلی کهن بود که تیم روجوان کرد وچهرهای مثل کریم باقری مهدوی کیا علی دایی مهرداد میناوند شاهرودی یزدانی وخیلی های دیگه به تیم ملی معرفی کرد ویه نسل طلایی تا سالیان طولانی برامون ساخت که کمتر از قهرمانی نبود ودر این راه هم دکتر ذالفقار نسب کمک بسیار زیادی به ایشون وفوتبال ملی ما کرد اما اسم پرفسور برانکو هم اوردی من دیگه مطمعن هستم تویه کیسه کش یا سوراختوری هستی چون فقط این دوتا معلوم الحال میتونن افتخارات وتوانای های برانکو رو بعلت حسادت نبینن واز راهای ناجوانمردانه و نامردی بهش حمله کنن اقای ۵۷ برانکو یک شناسنامه ویک تاریخ هستش مثل پرسپولیس مثل پروین برانکو یه همچین چیزیه افتخارات وعملکردش هم همتون دیدن نه فقط تو ایرا وتیم ملی وپرسپولیس بلکه جاهای دیگه کسی که فقط بایازده بازیکن تیمی که دوفصل محروم از خرید بازیکن باشه و۵تا از ستارهاش هم برن وتیم رو با تمام قدرت وسربلندی به فینال لیگ قهرمانان ببره اصلا جایی برای انتقاد نمیزاره درود میفرستم به شرافت وانسانیت برانکو البته یه چیزی کسی از تیم ملی کشورش بدش نمیاد چون اوناهم بازیکنان همین سرزمینند اما کیروشت به خیال خودش با مصاحبه علیه برانکو میتونه ناکامی احتمالی در جام ملتها رو گردن برانکو وبقیه بندازه خدا تورو هم به راه راست هدایت کنه پرسپولیسم ارزوست

    • کاردوک

      میدونه یه کلمه بگه کیروش دلال فردا نتیجه نگیره همونو بهونه میکنه

    • امیر موری

      ممد مایلی بدون تیم ،پمنتقد کارلوس کیروش

    • یاران 57

      کی میخواهیم منطقی حرف بزنیم ازکاه کوه نسازیم معنی اسطوره میدانی؟یا جادوگر، برانکو درحد پرسپولیس نیست نیست همه مربیان وبازیکنان میدانن به عنوان روانشناس، به پرسپولیس آمد توسط بلاژویچ،، بله آقای قلعه‌نویی فقط در لیگ ایران کارنامه موفق داره،، آقای کریمی تیم سپید رود بعد از چندین سال به لینک برتر آمد، نابود کردن پارسال یا خدا وصلوات هواداران ماند، وگرنه کریمی مربی نیست بتواند به سپیدرود کمک کنه،، آقای مایلی کهن شخص محترم هستند ولیکن یک عده‌ای نادان دوست اطراف ایشان گرفته، دوکی که فقط میخواهد بگه هستم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج