اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۱۱۸۶۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

«دمبله» جوان به سلتیک پیوست

باشگاه سلتیک، قهرمان لیگ برتر فوتبال اسکاتلند با امضای قراردادی حرفه ای به مدت سه سال، «کاراموکو دمبله» اعجوبه ۱۵ ساله انگلیسی را به خدمت گرفت.

ایرنا: باشگاه سلتیک، قهرمان لیگ برتر فوتبال اسکاتلند با امضای قراردادی حرفه ای به مدت سه سال، «کاراموکو دمبله» اعجوبه ۱۵ ساله انگلیسی را به خدمت گرفت.

تارنمای خبری گل روز دوشنبه نوشت: دمبله که با سرعتی باور نکردنی راه خود را به تیم جوانان این باشگاه باز کرد، زمانی که تنها ۱۳ سال داشت برای تیم زیر ۲۰ ساله های این باشگاه به میدان رفت و حالا با این قرارداد، به طور رسمی تا سال ۲۰۲۱ سلتیک را همراهی خواهد کرد.

«دمبله» جوان به سلتیک پیوست

درخشش دمبله جوان موجب شد تا باشگاه های چلسی و منچسترسیتی برای جذب وی وارد کورس رقابت شوند اما با نهایی شدن قرارداد وی، «براندن راجرز» سرمربی سلتیک امیدوار است تا هر چه سریع تر او را در ترکیب اصلی تیمش مورد استفاده قرار دهد.

لازم به ذکر است پس از انتشار ویدئوهایی از بازی دمبله در تیم زیر 20 ساله های سلتیک، کارشناسان باتفاق آراء، سبک بازی او را با «لیونل مسی» فوق ستاره بارسلونا در دوران نوجوانی مقایسه کرده و هم طراز دانستند.

تیم سلتیک در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر فوتبال اسکاتلند بوده و تیم رنجرز که هدایت آن را «استیون جرارد» ستاره پیشین تیم لیورپول بر عهده دارد، با یک امتیاز کمتر سایه به سایه این تیم حرکت می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج