adexo3
۸۱۳۵۰۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

توافق چلسی و دورتموند برای انتقال پولیشیچ

روزنامه آلمانی بیلد گزارش داد که چلسی در مسابقه باشگاه‌های بزرگ اروپا برای جذب کریستین پولیشیچ ستاره جوان دورتموند به پیروزی رسیده و با باشگاه دورتموند به توافق رسیده است.

ورزش سه: در هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره انتقال کریستین پولیشیچ ستاره‌ی ۲۰ساله و آمریکایی دورتموند به لیگ برتر انگلیس مطرح شده بود و بر اساس گزارشها سه باشگاه چلسی، آرسنال و لیورپول برای به خدمت گرفتن او رقابتی تنگاتنگ داشتند. اما حالا روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید چلسی سرانجام در این رقابت به پیروزی رسیده و دورتموند موافقت کرده که پولیشیچ را تابستان آینده با قراردادی به مبلغ حدودا ۵۰ میلیون یورو به آبی‌های لندن واگذار کند.

پولیشیچ در دوران سرمربی‌گری لوسین فاور در دورتموند چندان مورد عنایت او قرار نداشته و بعد از درخشش خارق‌العاده جیدون سانچو، اعجوبه جوان انگلیسی، لوسین فاور، معمولا سانچو را به پولیشیچ ترجیح داده است.

به گزارش بیلد پیش از این پولیشیچ شخصاً با باشگاه چلسی به توافق رسیده بود و انتقال او به این باشگاه لندنی منوط به موافقت دورتموند بود. البته باشگاه دورتموند در تابستان امسال تلاش کرد با پولیشیچ به توافق رسیده و قرارداد او را تمدید کند ولی در نهایت مذاکرات دورتموند و پولیشیچ به بن‌بست رسید.

به همین علت دورتموند حالا تصمیم گرفته پولیشیچ را واگذار کند چون در غیر اینصورت پولیشیچ در سال ۲۰۲۰ بازیکن آزاد خواهد شد و از انتقال او دیگر پولی عاید دورتموند نخواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج