adexo3
۸۲۴۳۴۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هزینه ۶۱۸ میلیون یورویی بارسلونا بعد از نیمار

بارسلونا بعد از فروش نیمار، برای خرید بازیکنان جدید بیش از ۶۰۰ میلیون یورو هزینه کرده است.

وبسایت نود: کوتینیو، دمبله و دی یونگ سه خرید بزرگ بارسلونا بعد از فروش نیمار بوده اند که مجموع هزینه های این باشگاه را به چیزی بیش از ۶۰۰ میلیون یورو رسانده است.

بعد از جدایی نیمار از بارسلونا در تابستان ۲۰۱۷، که بیش از ۲۰۰ میلیون یورو نصیب این باشگاه اسپانیایی کرد، بارسایی ها برای خرید بازیکنان جدید ۶۱۸ میلیون یورو هزینه کرده اند که آخرین آن خرید ۸۶ میلیون یورویی از آژاکس بوده است.

بارسلونا در طی فصل قبل، دمبله و کوتینیو را با ۱۴۰ و ۱۶۰ میلیون یورو خریداری کرد. و دی یونگ نیز یکی دیگر از خریدهای مهم بارسا است که احتمالاً نقشی مهم در سال های آینده در نیوکمپ ایفا خواهد کرد. با این وجود اگرچه بارسلونا بیش از ۶۰۰ میلیون یورو خرج کرده است ولی هنوز جانشینی برای سوارز و پیکه نیافته است، یادمان نرود که مسی هم در آستانه جشن گرفتن تولد ۳۲ سالگی خود است و بارسلونا کم کم باید به فکر جانشین برای این سه ستاره بزرگ باشد.

البته با وجود خرج ۶۱۸ میلیون یورویی، بارسلونا ۳۸۶ میلیون یورو نیز از فروش بازیکنان بدست آورده است: ۲۲۲ میلیون یورو از فروش نیمار، ۴۲ میلیون یورو از فروش پائولینیو و ۳۰ میلیون یورو جداگانه برای فروش یری مینا و آلکاسر و البته فروش چند بازیکن دیگر.

به این ترتیب بارسلونا چیزی در حدود ۲۳۲ میلیون یورو هزینه کرده است. طبق قانونی نانوشته و بر اساس صورت حساب های باشگاه، بارسلونا هر تابستان صرف نظر از پولی که از فروش بازیکنان نصیبش می شود، چیزی در حدود ۶۰ میلیون یورو برای خرید بازیکن جدید کنار می گذارد. بنابراین حالا که برای دی یونگ چنین مبلغی پرداخت کرده اند انتظار می رود در تابستان خانه تکانی را در بارسا شاهد باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج