اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۳۳۱۱۲
۱۳ نظر
۵۰۰۴
۱۳ نظر
۵۰۰۴
پ

نامداری: برانکو مربی است نه کارشناس داوری

اشکان نامداری مربی دروازه‌بانان استقلال اعلام کرد در دیدار مقابل تراکتورسازی آبی‌پوشان مستحق شکست نبودند و تساوی عادلانه‌ترین نتیجه بوده است.

ایلنا: اشکان نامداری مربی دروازه‌بانان استقلال اعلام کرد در دیدار مقابل تراکتورسازی آبی‌پوشان مستحق شکست نبودند و تساوی عادلانه‌ترین نتیجه بوده است.

با نامداری درمورد این شکست، اتفاقات تبریز و همچنین صحبت‌های برانکو علیه استقلال همکلام شدیم.

درخصوص بازی مقابل تراکتورسازی صحبت کن.

بازی خوبی را انجام دادیم. نیمه اول تراکتورسازی از ما بهتر بازی کرد اما در نیمه دوم شرایط ما بهتر بود. فرصت‌های خوبی را هم برای گلزنی داشتیم که استفاده نکردیم. البته فکر می‌کنم این بازی برای ما یک حسن دیگر هم داشت؛ فشاری که ما در این بازی متحمل شدیم، گوشه‌ای از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را برای‌مان شبیه‌سازی کرد. البته فکر می‌کنم فشار بازی‌ها و تیم‌هایی که در این مسابقات حضور دارند، بیشتر است.

تماشاگران شما هم در این بازی خیلی کم بودند.

فکر می‌کنم قانون ۱۰درصد برای ما در ورزشگاه رعایت نشد. حدود هزار هوادار استقلال در ورزشگاه حضور داشتند که در جایی هم نشسته بودند که اصلا نمی‌توانستند بازی را ببینند.کلی هم که سمت‌شان سنگ و صندلی پرتاب شد.

در این بازی مستحق باخت بودید؟

همان‌طور که گفتم موقعیت‌های بیشتری برای گلزنی داشتیم. به نظرم تساوی در این بازی عادلانه بود. فکر می‌کنم جو ورزشگاه طوری بود که تلاش شد به داور خیلی فشار نیاید. من فکر می‌کنم داور در این بازی مراعات جو ورزشگاه را کرد. به سمت ما هم خیلی سنگ و میوه پرتاب کردند.

استقلالی‌ها اعتقاد داشتند اشکان دژآگه باید از بازی اخراج می‌شد.

ابتدا یک مساله‌ای را باید بگویم و آن هم این است که داوران ما خیلی تحت فشار هستند. تیم‌ها هم که دارند علیه داوران بیانیه می‌دهند و همین باعث شده تمرکز آنها کمتر شود. آقای خورشیدی در خیلی از صحنه‌ها در این بازی اشتباه داشت. همین چند وقت پیش در اروپا یک بازیکن گل زد، ۱۰ متر از زمین بیرون رفت و باعث شد اخطار بگیرد و از زمین اخراج شود اما دیدید که دژآگه گل زد، از زمین بیرون رفت، یک راهرو پیدا کرد و بین تماشاگران رفت.

شادی گلش هم که حدود دو دقیقه طول کشید داور هم فقط نگاه می‌کرد و هیچ عکس‌العملی نشان نداد. تصور من این است که با تماشاگران تبریز خیلی مهربان برخورد می‌شود. به طور مثال آنها به سمت مهدی رحمتی گلوله برف پرتاب می‌کردند، نیروی انتظامی هم فقط نگاه می‌کرد. وقتی نمی‌توانند در تبریز بازی برگزار کنند، باید فکری به حال آنجا کرد. نیمکت ناظران بازی به ما اعلام کرد زیاد لب خط نروید زیرا ممکن است سنگ به شما برخورد کند.

با این شکست از صدر جدول خیلی فاصله گرفتید.

اینگونه نیست. ما یک بازی عقب‌افتاده داریم که اگر بتوانیم آن بازی را پیروز شویم، اختلاف‌مان با صدر جدول هفت امتیاز می‌شود. درثانی اگر بگذارند ما این اختلاف را جبران می‌کنیم. منظورم از بگذارند این است که اشتباهات داوری مانع از پیروزی‌های ما شده. چهار امتیاز بازی‌های مقابل پدیده و سپاهان را اگر به ما بدهند، به دو امتیازی صدر جدول می‌رسیم.

برانکو قبل از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری‌اش اعلام کرد رحمتی در دیدار مقابل پیکان مرتکب خطای پنالتی شده است.

تا جایی که من می‌دانم برانکو مربی است نه کارشناس فوتبال. همین رفتارهایی را که بعضی‌ها انجام می‌دهند، ما انجام دهیم، به شدیدترین نحو با ما برخورد می‌شود. دارد‌هایی را که بازیکنان تیم‌های دیگر می‌زنند، بازیکنان استقلال بزنند اخطار می‌گیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اره پرفسور همه کاره فوتیال ایران هست.
      تو سر پیازی یا تهه پیاز بزغاله
      برگردین به غارتون سرما نخورین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست عزیر عنوان دکتر . ژترال و پر وفسور ها را دلالان برای امثال شما ساده لو ها از هر رنگی که هستبد برای قالب کردن افراد بیسواد میگدارند این پروفسوره و امثال آنها معلوم است اصلا مدرک تحصیلی درست حسابی هم ندارند چون یک کلمه انگلیسی که زبان بین المللی است بلد آنهم از کشور اروپایی نیستند عجب پروفسوری با نیمی از تیم ملی به فولاد می باززد و با تیمی مثل پدیده که اصلا ستاره ندارد آنهم که یک مربی جوان و کم تجربه با آنهمه لطف داور در پنالتی مببرد.من مطمین هستم حتی شما یا هرکسی را مربی این تیم پر ستاره بگذارند قطعا بخاطر همزبانی بهتراز این پروفسور عمل خواهید داشت ولی هیچ ساپورتی نخواهند کرد تا ضایع بشوی و بروی تا اهدافشان برسند.ولی موقعیکه مربی خارجی میگذارند دلالان
        سریع بهترین بازیکنان کشور را با این مربیان به هر قیمتی که شده همراه میکنند بویژه اینکه تیم ها دولتی باشند که کلیه هزینه ها را بگردن دولت مبیندازند.

    • بدون نام

      توکه هیچکدومش نیستی

    • صاعقه

      تو دیگه کی هستی میخاهی با اسم برانکو خودتو بزرگ کنی

    • تاآاااااجیم

      برانگووو به فکردلالیش باشه درمورد استقلال نظرنده دلال کثیف

    • جواد

      اخه نامداری تو درحد برانکو هستی که حرف میزنی

    • بدون نام

      تو دیگه گمشو...کجای فوتبال بودی که زبون باز کردی...فقط با پارتی و پول اومدی اینجای فوتبال...

    • سید کاظم از نرجه

      کور که نیستی بیزحمت کنفرنسهای شلوفر رو ببین چی بلبور میکنه بد ترین نوع با تنه زدن بعدشم بیانه دادن اولش کیسه شروع کرد بعدش مافیای فوتبال قله نوعی

    • بی نام

      شما هم مربی دروازه بان هستی نه کارشناس داوری.دهنت رو اب بکش اسم برانکو رو میاری

    • بدون نام

      اخه پشمک خان تو خودت کل حرفات داری کارشناس داوری رو زیر سوال میبری یعنی تو داوری که کارشناسی می کنی با ده سال سابقه تو تیم کیسه
      بعد برانکو که چندین کشور و دها تیم داشته نمی تونه نظر بده
      چرا اینقده احمق تشریف داری اقای نامداری کل عمرت چنتا تیم رو دیدی ببند گالتو و خفه شو استقلال خودشم جر بده شاید امسال به زوز چهارم بشه

    • محمد

      اول دهنتو آب بکش بعد اسم سرورتون پروفسور برانکو ایوانکویچو بیار کیسه شیشتائی.

    • بدون نام

      اخه کدوم خری میاد باتو مصاحبه میکنه

    • کامران

      با هیچ کدوم از اراجیفش کاری ندارم حتی با اون پنالتی اخراج ده دقیقه اول بازی با پدیده که داور نگرفت، فقط چطوری حساب کردی گفتی چهار امتیاز بازی با پدیده و سپاهان رو بهت بدن؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج